Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport El yaque 14-28 dec.

• El yaque 14-28 dec.

Publicerad av andreasalm på 5 oktober, 2007 vid 11:47

Drar till Isla 14 december med familjen, Hade dock tänkt att släpa med mig freestyleprylarna dit. Undrar om det är nån annan som är där samtidigt? Och om nån vet vart man kan förvara prylarna på plats? Kommer inte bo på El Yaque utan en bit bort.

jox svarade 17 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • klint

Medlem
    5 oktober, 2007 vid 12:36

Här är tråden du bör läsa…

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=53229

• jox

Medlem
    15 oktober, 2007 vid 09:47

Tjena!
    Drar dit den 12 december… Släpar med mig prylarna jag också men det verkar nog lite klurigt att hitta någonstans att förvara dem om man inte kan ha de på hotellet… Kanske att du kan komma överens med nått hotell i El yaque om att ha prylarna där för en billig peng…

/Jocke

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport El yaque 14-28 dec.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.