-
El yaque
Hallo!
Håller på och kollar boende och biljetter till El yaque i vinter. Planerar att vara borta i ca 8 veckor från och med dec/jan. Om någon mer är sugen får ni gärna slänga iväg ett mail till: jox110@hotmail.com
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › El yaque
Hallo!
Håller på och kollar boende och biljetter till El yaque i vinter. Planerar att vara borta i ca 8 veckor från och med dec/jan. Om någon mer är sugen får ni gärna slänga iväg ett mail till: jox110@hotmail.com
mm alright… men då är det för vindsurfingen du åker dit eller? för jag är ute efter vågsurfing… elelr kul att prova både och, kan iten surfa och inte vidnsurfa iheller.. men mest inne på att lära mig vågsurfing.
Ja, åker dit för vindsurfingen… Tror inte att det är rätt ställe att åka till om du vill lära dig att vågsurfa men om du ångrar dig och vill börja med vindsurfing så är det här nog en resa till El Yaque en perfekt start på karriären, om det inte blåser allt för mycket dock…
mmm aa okej.. mm njea man vet ju adlrig.. ska testa kite nu i sommar. så kasnke blir het hooked på det, får se.. men isåfall så hör du av mig 🙂 hehe
ha det fint så läänge!
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › El yaque
You must be logged in to create new discussions.