Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › El Yaque
-
El Yaque
Publicerad av cosmosurfer på 16 november, 2010 vid 14:16Blir de flesta fortfarande magsjuka som åker till El Yaque? Hade det byggts ngt reningsverk? Nån som vet?
cosmosurfer svarade 13 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
[ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=70876″]El Yaque is back! – http://www.Surfzone.se[/ame%5D
jepp, hade kunnat åka dit igen oavsett!
skulle lätt vara värt det helvete man fick genomlida:
ömsom spy ömsom skita. naken, utslagen på badrumsgolvet en hel natt och
koncentrerade mig på att andas/överleva. sen levde jag på coca cola i två dygn innan jag kunde behålla nåt annat -
Tack! Men man blir ju liiite tveksam till att frivilligt utsätta sig för det tillstånd du fick uppleva!
-
Tja, så skojigt är det väl inte med svår maginfektion, har faktiskt inte blivit dålig i Egypten, men nästan alla fram t o m 2008 verkar ju blivit dåliga i El Yaque. Men det kanske är annorlunda nu. Ska du till Boracay Chris?
-
Absolut, fast inte i år. När åker du då? Om farhågorna blir för stora för Yaque så häng med på restis till Egypten/G Canaria i dec någongång (det är vad studentekonomin tillåter *hrmm*).
Gambling vad det gäller vinden förstås.. -
Åker nog till El Yaque i februari. Åkte till Fuerte en gång i dec, 1200 kr ospec, lagom pris! Att någon gång åka från all julhysteri är kalas!
-
Vi var åtta personer där i höstas och ingen kände av någon magsjuka.
käkade tre piller om dagen för sådant hela resan (+vaccination innan) men alla klarade sig i år -
Inga piller bara rom;) . jag har aldrig vart sjuk varken i Elyaque eller på coche. Visst lite kass mage nån gång men det får man överallt för att inte tala om vinterkräksjukan här hemma.
var i elyaque 2006/2007/2010 -
Verkligen bra att höra att det finns chans att åka dit utan att åka dit! 😉
-
Liksom Danneman har jag aldrig varit sjuk i El Yaque. Har varit där 2006/2007/2008/2009 och skall åka dit igen i mitten februari .
Logga in för att svara.