Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport El Yaque – boende?

• basse

Medlem
    23 november, 2005 vid 12:05

Vi pejjade nog runt 35 real per natt och person i nov 2003. Det var rätt spartanskt men det enda man behöver är en hängmatta att schlappa i så ordnar sig resten. En Carpirinia, eller hur det stavas, kostar runt 4-5 real. Shit vad gutt det var. Kanske skall dra tillbaka nästa höst om dollarn går upp för mycket så Maui blir ohållbart.

Hur klarade sig dina händer Johan. Jag hade inte surfat så jivla mycket på ett tag när vi kom dit och sanden, värmen och saltet tog ut sin beskärda del av mina nävar!

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    23 november, 2005 vid 13:09

alla e inte kärringar din gammle gubbstrutt

• surfmanj

Medlem
    23 november, 2005 vid 13:17

Har en pro limit med 25mm grepp! Bästa bommen om du vill ha lena och fina händer, sedan värvar man med en 28 grepp i bland! Fungerar toppen!

Eller gör man som tyskarna och kör med två rullar silvertejp!

• styret

Medlem
    23 november, 2005 vid 14:09

fötterna var det väl värre med…

• pepa

Medlem
    23 november, 2005 vid 14:43

Jag har sett helt cleana 4-metare på Margarita. De lokala förmågorna dödade dem på ett vackert sätt som skvallrade om hyfsat många bra dagar av surf.

• pepa

Medlem
    23 november, 2005 vid 14:46

Hatar surfkultur. Det e fan det mest enahanda som finns. Jag vill köra men sen vill jag fan inte ens se en bräda resten av tiden. Alla bullskitare som snackar hövvet av sig kan dra.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport El Yaque – boende?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.