Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › El Yaque/Coche 2008
-
El Yaque/Coche 2008
Publicerad av hbgkitare på 2 januari, 2008 vid 13:11Da har vi nu antligen kommit fram efter 7 timmars forsening med planet. Igar var jag och Sara ute pa Coche hos Mathias och Malin och fick antligen kita i 27 gradigt vatten. Blaste lagom med 12:an och efter 4 timmar pa vattnet var allt nasan lite red. Aker kanske ut till Coche idag igen eller blir det ett besok pa kaninmarknaden for att inhandla lite shorts mm.
Ha det gott!
Marcus & Saralarssa svarade 17 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Fredag:
Idag var vi over till Coche igen. Sara blev biten av en Piraya i vanster lillta och jag satte mina forsta framatrotationer (filmbevis kommer sen!).
Idag bokade vi 2-dagars tur till Orinoccodeltat /Canayma som vi aker pa onsdag, pa sondag aker vi med en kiteskola till Isla Cubagua for lite paradiskiting.Fortsattning foljer…..
Marcus & Sara
-
Igar blev det en batfard till Isla Cubagua med kiteklubben. Varsta ja…la batfarden i mitt liv som kanns i hela kroppen idag, speciellt i roven och ryggen. Fint stalle att kita pa men tror att vi gillade Coche battre. Pa onsdag beger vi oss av till en 2-dagars tur till Orinoccodeltat/Canima for att traffa Indianerna, bada i vattenfall, bo i djungeln, fiska pirayor och leta efter anakondor.
forstattning foljer…
Marcus & Sara
-
Hoppas ni har bättre tur med Änglafallet än vad vi hade.
Ha det gott! -
@Hbgkitare 437336 wrote:
Jag har pm:at dig Larssa!:cool2:
//MarcusJag vet Marcus och jag försöker få tag i honom allt vad jag kan. Återkommer när jag vet…:santa:
-
@skejtar_henke 437412 wrote:
Rena bloggen det här ju….
Jag sa till Marcus att lägga upp en resa på resdagboken, men…
-
Nu har vi kommit hem!
Håller på och fixar till bilder som jag strax lägger upp! -
@Hbgkitare 438800 wrote:
Nu har vi kommit hem!
Håller på och fixar till bilder som jag strax lägger upp!Välj vilka du lägger upp väl.
Har kollat en del på våra och har förnedrande bilder i mitt arkiv.
så det e så mr vatten skitare -
Har sketit lite fastare form idag för första gången, känns gött!
Tror inte på att du har några förnedrande bilder i ditt arkiv så jag vågar nog välja lite grova bilder på dig att lägga ut!
Just wait and see!
Logga in för att svara.