Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Elektrisk pump
-
if the biltema nozzle is to narrow at the end why not cut the end off leaving a wider surface exposed afterwards?
-
skotten;579376 wrote:if the biltema nozzle is to narrow at the end why not cut the end off leaving a wider surface exposed afterwards?
It doesnt work that way, it’s to narrow until it reaches the top of it making the angel to big which leads to a small contactarea upon its already slippery surface. i’ve tried it…
-
Har du provat fotpump?!?!? Eller en snäll flickvän?
-
Kjello
Gäst29 september, 2009 vid 19:28Hur snäll ska hon bli efter man hoppat på hennes mage.
-
om du köper en pump ta inte med den till vbg för här blir alla pumpar stulna
-
peter_nilsson;579537 wrote:Har du provat fotpump?!?!? Eller en snäll flickvän?
fotpump måste väl ta väldigt lång tid jämfört med handpump eller?
Har redan frågat flickvännen men fick till svar att det får räcka med de blåsjobben som redan utförs.
-
sourra;579174 wrote:Kanske är det en varningssignal att det är dags att börja träna ryggen i förebyggande syfte? Det är en del folk här som haft ryggproblem och det verkar inte så glassigt. 80 spänn kostar ett besök hos närmsta sjukgymnast och det är det värt.
Eller så kan det vara så att magmusklerna är för svaga…
Har för mig att problemet ofta kan vara på motsatt sida. 🙂 -
Böj på knäna inte på ryggen
Ja du kommer få skit men vem bryr sig
-
Har två sådana hära elpumpar till salu om ngn är intresserad:
http://luftpump.se/?artnr=6130002
Jag vet inte vad det är för status på batteriet men pumpen funkar iaf.
Kom med bud.//Martin
organismen;579149 wrote:Har börjat få ont i ryggen när jag pumpar och har därför kikat på några alternativ till handpumpen.Någon som har erfarenheter av elektriska pumpar? Jag har kollat lite på följande alternativ från Jula och biltema, vad tror ni, kan det funka? Om dessa är obrukliga, känner ni till några alternativ som funkar bra utan att kosta för mycket?
Pumpen behöver egentligen inte ha kapacitet att pumpa upp trycket, det räcker att den fyller hyffsat så kan jag köra det sista med handjagarn.
Oftast har jag möjlighet att parkera nära surfet och kan då ha den kopplad till bilens 12V uttag. De gångerna det inte går så får jag väl stå ut med handpumpen.
-
Svinet;583422 wrote:Har två sådana hära elpumpar till salu om ngn är intresserad:
http://luftpump.se/?artnr=6130002
Jag vet inte vad det är för status på batteriet men pumpen funkar iaf.
Kom med bud.//Martin
Sänkt till 200 spännn
-
Jag älskar denna tråden. Ni är så fiffiga allihopa.
Surferlove
Logga in för att svara.