Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › EM Dungarvan 2009
-
Kul som fan!!! Grattis, skumt med dom där andra rundorna dock…….förmodligen så vann du :cool2: egentligen
-
Stort grattis från din hemmaklubb.
Vi rullar ut röda mattan till privata svit nästa gång du kommer.
SCK
Brigitte & Janne -
surfan;587343 wrote:Du är min hjälte fan va göttttt jad tycker det var kul för prinsen hahah
Grattis Anders!
kommer nog droppa in 6-7 tusingar om ett halvår.Coolt att Prinsen vann.
Prinsen vinner å (tror jag) petar ner storBJÖÖRNA till total 2009 4a med ca 2 poäng bakom mig.
Helt okej -
Grattis Anders håller med Mattias skumt med dom andras rundor men du tar dom nästa gång=-)
-
MickeÖ;587352 wrote:Grattis Anders håller med Mattias skumt med dom andras rundor men du tar dom nästa gång=-)
Myglet har permanentat sig även i Surfbranschen..! Trist och det är ofta dom i toppen som “blundar” för det verkar det som. Alla utom Baldini då isf. Ska ut o sätta PB med båten nu !! NOT !
BQ fort President now !
-
Grymt Anders!
Synd att man missade festen med prinsen, kan tänka mig att han delade ut en och annan jädrigt hård kram =) -
Knatte
Gäst8 november, 2009 vid 14:11tobhed;587373 wrote:Grymt Anders!
Synd att man missade festen med prinsen, kan tänka mig att han delade ut en och annan jädrigt hård kram =)Är han prins i verkligheten eller varför kallas han prinsen??:wink:
-
Gott jobbat Anders GRATTIS!!!!!
Du har verkligen fått fart på prylarna nu,det är bara att ta sikte på pallen tills nästa år. -
Grattis Anders. Du e en redier pöjk du. Snällt av att släppa The Prince före dig men han räddade livit på mig i Namibia
-
Anders!!
Vi är nog alla lika mäkta imponerade!! Med risk för att vara tjatig, STORT GRATTIS!!! 6:a på EM är ju himla stort, nu kan du resa hem med en STOR fjäder i hatten och sträck på dig lite extra när du checkar in. Å SurfClub Klagshamns vägnar, säger vi än en gång Grattis!!/ Uffe
-
Får väl se om dom kanske kan updatera speedworldcupsidan i år, så att landet som tog mest poäng 2009 kommer i topp 5 iallafall, borde ju bli topp 5 2009 om dom hade flest poäng.
ISWC Nations 2009
1. France
2. Netherlands
3. Germany
4. Switzerland
5. Greece
Logga in för att svara.