• Publicerad av mons på 12 oktober, 2002 vid 17:30

var inne på surfkonfen och kollade lite. såg att man kunde skaffa en email typ namn@vidsurfing.nu nu är inte detta vad man vill ha, utan istället ngt med kanske bara surfing, kitesurfing eller nåt annat bra… ngn som vet om detta finns ngnstans?

//Måns

hengo svarade 21 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    14 oktober, 2002 vid 10:57

http://www.kiteboard.com
    (@kitebord.com)

• anonym-anvandare

Medlem
    23 december, 2002 vid 22:21

Fan va nice.. skaffat en nu
    cool.gif henning@kiteboard.com cool.gif

• kitemaster

Medlem
    30 december, 2002 vid 12:08

Annars finns också Surfworld. (@surfworld.com) Där finns många lediga namn (jag fick [email=”erik@surfworld.com)”]erik@surfworld.com)[/email] och det är snyggt utan Pop-ups…
    /Monkey

• anonym-anvandare

Medlem
    9 januari, 2003 vid 18:30

tja jag hAR LITE problem med min @kiteboard.com adres så en liten fråga hur öppnar jag mailen??????? confused.gif jag har ju inte ens ett lösenord

• hengo

Medlem
    9 januari, 2003 vid 18:32

öhh. alltså. du måste ha en vanlig adress först.. typ hotmail… och det är där dina mails kommer komma sen. bara det att du heter t.ex kitemaster@kiteboard.com istället för kitemaster@hotmail.com smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    9 januari, 2003 vid 18:50

men jag borde ju behöva logga in med ett annat namn??? confused.gif

• mons

Medlem
    10 januari, 2003 vid 09:53

näe… när du skaffade @kiteboard skrev du in din vanliga adress också, dit alla mail skulle skickas.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 januari, 2003 vid 16:24

vad har jag för nytta av @kiteboard.com confused.gif

• hengo

Medlem
    10 januari, 2003 vid 16:26

Det ser ballt ut? smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    10 januari, 2003 vid 20:10

men om jag skävl mailar från min hotmail till min hottmail (altså till mig) så kommer mailet deräckt men om jag mailar från min hotmail till min @kiteboard.com så går det inte men jag e säker på att jag skrev in rätt mail där det stod att jag skulle skriva in min gamla mail för jag fick ett mail därifrån. Vad e fel med mej????? confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif

• hengo

Medlem
    10 januari, 2003 vid 20:56

Tar nån vecka innan dom har “aktiverat”.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.