Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Emons – Kepplers nya polare?

• tim-eriksson

Medlem
    6 mars, 2008 vid 18:12

Eftersom 244 cm är en väldigt vanlig längd på fsw brädor så kan du nog sälja den för ett hyggligt pris här på steffo annars…

Att reklamera till tyskland kommer ju kosta en slant om du inte lyckats övertala keppler om att han ska betala frakten 2 gånger till

• pure

Medlem
    6 mars, 2008 vid 19:20

@Tim.Eriksson 449995 wrote:

Eftersom 244 cm är en väldigt vanlig längd på fsw brädor så kan du nog sälja den för ett hyggligt pris här på steffo annars…

Att reklamera till tyskland kommer ju kosta en slant om du inte lyckats övertala keppler om att han ska betala frakten 2 gånger till

Ja det kanske e bäst.. har mailat keppler iaf så får jag se vad han säger. Tur jag har att jag precis köpt en ny boardbag till min 85 liters bräda pga att den gamla va för stor men den visade sig passa perfekt till Spice’en så jag slipper va utan boardbag ..

• pure

Medlem
    6 mars, 2008 vid 19:56

Fick svar

Code:
    hi,
    please try again and may be pressing by new stuff …

testade igen med lite våld inblandat men det funkar inte .. det fattas ca 10cm mellan dragkedjorna i bak… men orkar inte hålla på o härja och skicka skit så jag får nog göra som du säger Tim och sälja den här på konfen..

• stinger

Medlem
    11 mars, 2008 vid 13:02

Min bräda hittade sin lyckliga ägare för en halvtimme sen ungefär. Jag beställde den 29/2, betalde via internetbanken den 3/3 så bara en dryg vecka leveranstid. Skitbra tycker jag 🙂

• oscar

Medlem
    11 mars, 2008 vid 13:20

Vad blev det för nåt Stinger?

• stinger

Medlem
    11 mars, 2008 vid 13:41

Ett odjur från Mistral, en Mistral Beast 76 2007 års modell.

• oscar

Medlem
    11 mars, 2008 vid 14:26

NICE, den kommer funka bra som hårdvindsraket på Roxen och bränna av feta bottensvängar i Varamon.

• stinger

Medlem
    12 mars, 2008 vid 07:18

Precis min tanke men jag tror att ett sånt odjur även behöver en rejäl dos saltvatten för att må riktigt bra!!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Emons – Kepplers nya polare?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.