Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › en bild på STYRET..moahahaha!
-
en bild på STYRET..moahahaha!
Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 2 mars, 2004 vid 16:08styret svarade 20 år, 8 månader sedan 14 Medlemmar · 47 Svar -
47 Svar
-
fin bild..men personliga påhopp hör det hmma här på konfen??
vet inte om styret nu tog illa upp av bilden men han kunde mycket väl ha gjort det! -
tack för omtanken olle men vem fan bryr sej om vad en sketen blöj-nazist från götet tycker?
-
lugnt det, men alltså du kunde ju va en liten stackare som tog åt dej för minsta lilla!
-
Sluta med det gubbar! Styret tog illa åt det. Det kunde jag konstatera av argsint mezz han skickade till mig. peace man
-
om vi nu skall ägna oss åt hårklyverier så tycker jag nog att styrets påhopp är av en allvarligare karaktär.
med tanke på att du verkar vara en självutnämd polis på konfen så utgår jag från att det blir represalier även här!mvh August
-
Till mr_wave
Vilken tur att du kommer och försvarar Styret.
Du tror inte han e gammal nog att göra det själv eller?Det känns ju iof. ganska tryggt att vi har en mamma här på konfen så nån inte blir ledsen.
Surfar du som en kärring också eller e det bara som du beter dig.
-
och då var det väl tur att colle kom och hjälpte rambo på traven.
om jag är låtsaspolis vet jag inget om? ge exempel.
Mitt påhopp grundar sej på att rambo faktiskt konstant snackar skit om utlänningar, har sagt att han har rasistiska åsikter och rakt ut skrivit zeig heil. kasnke värt att ta i beaktande innan ni försvarar honom.
nu ska den här låtsaspolisen ut och surfa iallafall
-
tja styret.
om det var mitt inlägg som du syftade på så var det ett svar på mr wave. jag trodde det framgick under ämnet.
mvh August.
-
Styret behöver ingen hjälp.
Han tillhör ÖWC. Dom som bråkar med honom bråkar med oss. -
Kom igen nu bättre kan ni lite dödshot o brevbomber skulle inte vara fel…
Logga in för att svara.