Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing en bild på STYRET..moahahaha!

• styret

Medlem
    3 mars, 2004 vid 13:47

jag måste bara fortsätta dagisfasonerna lite. det lättar ju upp.

Svar till:

om vi nu skall ägna oss åt hårklyverier så tycker jag nog att styrets påhopp är av en allvarligare karaktär.
    med tanke på att du verkar vara en självutnämd polis på konfen så utgår jag från att det blir represalier även här!

mvh August

[/ QUOTE ]

okej. det framgick ju inte übertydligt men låt gå. Eftersom jag som sagt har bevis får mina påhopp så kanske dom inte blir grövre utan mer sanningsenliga. När rambo kan lägga fram bevis för att jag är en gris med kotofflor så kan jag acceptera det faktumet.

Colle. förutsatt att Olles “mr wave” surfskills är väsentliga i disskussionen om jag är en gris med tofflor eller om Rambo är rasist så kan jag medela att han har tagit pallplats på flera stora juniortävlingar och dessutom har spons.
    men jag vet inte hur kärringarna på västkusten seglar. om dom sparkar arslet av dej i surf vilken dag som helst så är det mycket möjligt att han seglar som en kärring efter dina mått mätt.

• hjeltman

Medlem
    3 mars, 2004 vid 14:25

Jag vet inte vad denna tråden grundar sig på, men den verkar ganska tarvlig från början till slut.
    Det jag funderar på mest på, är vilka som innefattas av begreppet “kärringarna på västkusten”…

• styret

Medlem
    3 mars, 2004 vid 14:26

tråden grundar sej på att john_j_rambo lackade på mej för att jag trodde han hade fuskat på pingvinspelet.

jag vet inte rikgit vilken typ av kärring colle syftade på men jag antog att det var några i hans närhet.

• imported_macts

Medlem
    3 mars, 2004 vid 17:04

pöjkar….gräv ner stridsyxan nu och rök en fredspipa…

• styret

Medlem
    3 mars, 2004 vid 17:08

bjussar du eller Mac?

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    3 mars, 2004 vid 18:28

haha..tänkt vad mycket man missar bara efter 24timmar
    iväg från konfen grin.gif

Att jag har sagt Seigheil står jag för..säger det igen, SEiG HEiL!!!
    Den gången jag sa det var det lite ironi i det hela, men visst fan har jag mina åsikter om lakristrollen, o det kommer jag fortsätta ha tills dem rakar av sin moppemush o slutar sparka ner och råna gammla tanter med rulator..

en anna grej jag tyckte var lite rolig..det du skrev:
    “och då var det väl tur att colle kom och hjälpte Rambo på traven”

höhö..hjälp på traven, vart finner du den, o vart skulle jag behöva lite “hjälp på traven” här inne, jag pratar så bra för mej själv så..om du bara visste wink.gif

Att jag la in en fin bild på dej var ju mera för att skojja till det lite..men wolla! vilken grejj det blev helt plötsligt, kännsligt folk tål visst inte endel skämt, detta folk tycker ett skämt är ett “skämt” så fort det kommer lite för nära dem själva, kan förstå dej STYRET när jag lägger in en klockren kopia av dej i din finaste form wink.gif

hehe..Nepp, SEiG HEiL mina bröder! cool.gif

försten, hur var din surfdag STYRET?

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    3 mars, 2004 vid 18:41

Men STYREY för faen..Menar du på blodigt allvar att du trodde att jag blev sne för att du skrev att jag “fuskat” på spelet???haha..höhö..hehe, roligt dessverre tror jag det.

Jag skämtade även där..varför får man inte skojja lite?
    att jag gick in i paint o tuffade till mitt record lite e väll inget att bry sej om?

På dej verkade det som om det gällde liv o död på det hära pinvinspelet, detta e kopierat från din text:

“jag bara undrade rambo. eftersom alla andra typ precis passerar 1000-strecket.

och snälla. både du och jag pratar svenska.”

hur fjollig låter du inte där då?

Tok seriös e du verkligen..vilketfall så låter du rätt allvarligt.
    OCh att jag skrev ett litet mess tillbaka på Engelska e det väll inte gilliotin på eller?

Det e lite där “STYRET THE POLiS” grejjen kommer in kanske..

va vet jag.. här kommer en bild på MR_WAVE som omäxling..hehe wink.gif

• imported_macts

Medlem
    3 mars, 2004 vid 18:54

Ja då, jag bjussar. Jag finns i poolen (kommer det att finnas nån pool på SM förresten???)

• ove226

Medlem
    3 mars, 2004 vid 20:43

hehe..ujuj vilken tråd det här blev då..du macken jag hoppar ner i baljan jag o röker lite pipa jag också..
    bättre så än o sitta här o skriva spydiga kommentarer till folk som man inte ens känner.

Men det är kanske dags o lägga ner tråden nu. eller???
    får säkert nån kaxig kommentar på det här också..förvånar mej inte i.s.f!

• getwet

Medlem
    3 mars, 2004 vid 20:46

Jag tar med grannens barnpool och en pipa….ses snart Mac.

• styret

Medlem
    4 mars, 2004 vid 08:21

hehe. jag var jävligt trött och på dåligt humör.

alltså ge fan i naziskiten så tycker jag abra det här är kul.

du verkade iofs rätt sur i pingvintråden med. jäjä det var brutalt överriggat med 5.4 så jag tog bara ett par repor sen fick det vara.

nu är man avsurfad och lugn.
    jag vet inte hurn det blir med pool men jag ska pressa mange lite.

• RAMBOS_RETURN

Gäst
    4 mars, 2004 vid 10:07

Nope, jag var relaxad från början till..slut, nästan vilketfall, var tvungen att proppa i mej 2 tabltter, man får ju tänka på stackars hjärtat ibland.

De hela slutade me att ja blev “spärrad”, but im back cool.gif

Har du inga feta pictures från surfet?

• styret

Medlem
    4 mars, 2004 vid 10:34

ärligt talat så tycker jag det är bra att du blev kickad.

jag ahr vart inblandad i typ 3 misshandlar där mina vänner hart offer och alla gånger har de vart svenskar, oftast med åsikter som dina, som ahr spöat andra svenskar. Ville bara säja det här men inte bygga på tråden om din banning.

nä inga bilder, helt själv på haga.

• RAMBOS_RETURN

Gäst
    4 mars, 2004 vid 10:55

Tack för komplimangen wink.gif

Alla har olika tyck o tänkt på det hela, det e ju därför krig uppstår.
    O det är ungefär nästan det vi haft här inne nu..fast det är som i filmerna, RAMBO VS en hel pluton.
    Ända skillnaden är att här vinner inte RAMBO, inte heller PLUTONEN.

Fakta e fakta..det är ingen slump att “Lakristrollen” leder antalet negativa röster, det har runnit övet helt enkelt!

• macguyver

Medlem
    4 mars, 2004 vid 11:59

Ja, man får ju tycka vad man vill men jag viste inte att detta var ett forum för nazistisk propaganda.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing en bild på STYRET..moahahaha!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.