Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › en bild på STYRET..moahahaha!
-
RAMBOS_RETURN
Gäst4 mars, 2004 vid 12:29Det är det defenetivt inte..detta är ett surfforum!
Men det är inte första gången man kan tro något annat när man läser inläggen här inne. -
Tänk att det finns de som fortfarande förnekar invandrares överrepresentation i brott! Särskilt i våldsbrott är de duktiga
-
om du läser medelanden i tråden en gång til så tycker jag det har uttretts rätt bra. samhällsstruktur med mera kan du försöka se om det står nått om.
-
För mig funkar den fint, idag iaf… men den har legat nere ett par gånger på senaste eller?
-
ja den ligger på en server som står hemma hos en polare oc så har det vart strul med elavbrott och uppdatteringar av dns:er och en jävla massa skit men nu ska den funka. trodde jag.
vad är det som laggar? vad har du för uppkopppling och webbläsare?
-
Tja… för mig har den funkat fint på senaste, utom en gång från skolan, gissade då att felet låg hos sidan då skolan har ordentlig uppkoppling…
Hemma funkade den inte den dagen heller. men dagen efter gick de fint… Även om lite segt att ladda de tyngsta bilderna (shut the fuck up and give me your alcohol tanken bl.a.), men det e nog så att telias adsl e ganska strulig och väldigt sälan håller utlovad bandbredd… -
nä men då var det nog bara servern som jävlades ett tag.
jag ahr en del utrymme på en bra höghastighets-server men jag vill hålla det utrymmet fritt för mp3 och så småningom lite film så därför får en del bilder ta lite längre tid.eftersom det främst är lite av en portfolio (eller egentligen bara nått att ha att fixa med) så väljer jag att ha kvar bilderna i hyffsad kvalitet med lite längre laddningstider.
-
Det var någon som talade om att invandrare var överrepresentade bland brottslingar. Det är precis den typen av lösryckt statistik som leder till hat mellan människor. Du glömde säga att de är överrepresentarde bland arbeteslösa osv…. Du verkar inte vara så inlöst på kriminoligi. Vill man använda statistik så måste man vinkla dem på rätt sätt. Mana kan tillexempel ta ett urval arbetslösa och titta på skillnaden i brottslighet över ursprungsland. Då får du garanterat andra siffror. Du är rätt feg också varför anonym??? RAmbo står ju ivarje fall för sitt skitsnack….
Oskar Johansson
-
jag kan väl erkänna att mitt påhopp var rätt onödigt. Men vad ska jag säja. jag tyckte hans tråd kändes rätt seriös eftersom att hans ton i tråden som jag tror grundade den här disskutionen var rätt hård.
rambo och jag har haft ett par duster om ämnet tidigare och jag drog till med ett fult kort.
det känns som att jag nog inte skulle använt samma uttryck som jag gjorde om jag fick bestämma nu. Men jag står fortfarande för vad jag sa.eller förstod du inte varfrö manr eagerar på rasistisak åsikter och nazisitiska tillrop bara för man själv är svensk?
Logga in för att svara.