Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En Film från Björlanda den 17:e Maj

• En Film från Björlanda den 17:e Maj

Publicerad av Knatte på 20 maj, 2005 vid 12:18

Nu har jag klippt ihop en liten film från i onsdags i Björlanda Kile.
    Ingen direkt actionfilm, utan en helt vanligt dag på brädan. Det finns väl än och annan surfare som bör känna igen sig wink.gif

Hämta filmen från Gurra snabba lina : High speed

Filmen heter: Knatte_Bjorlanda kile_17 Maj

tdk svarade 19 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • tdk

Medlem
    20 maj, 2005 vid 13:22

Eh, har aldrig varigt inne på den nya FTPn.. Känner mig dum, men hur fan gör man??? “klicka på miniatyrbilden för att ladda ner”?? vilken jävla bild?? crazy.gif Kan man få en idiotr beskrivning?? Jaja, drar å surfar nu! grin.gif

• pulver

Medlem
    20 maj, 2005 vid 13:26

Jag lyckas inte heller.

Pulver

• the_novice

Medlem
    20 maj, 2005 vid 13:45

Klicka på bilden så får du en film som inte startar. Höger klicka sedan på länken “start this item in external..” ngt, spara mål som osv.
    Sedan är det bara att vänta ett par timmar på nedladdningen…. smirk.gif

• Knatte

Gäst
    20 maj, 2005 vid 14:01

Svar till:

Klicka på bilden så får du en film som inte startar. Höger klicka sedan på länken “start this item in external..” ngt, spara mål som osv

[/ QUOTE ]
    Min webläsare hänger sig precis innan jag försöker välja en external webbläsare..
    Tips och ideer varför detta händer smile.gif

• tdk

Medlem
    20 maj, 2005 vid 20:10

Aha, nu fattar jag! grin.gif Go surf idag med förästen! Ta å fixa till rören nu knatte!

• Knatte

Gäst
    20 maj, 2005 vid 20:23

Lyckades du att se filmen??
    Finns ingen som önskar “fixade för” mer än jag mad.gif
    Men samtidigt blåser det ju varje dag nu för tiden, när jag inte kan surfa…

• tdk

Medlem
    20 maj, 2005 vid 20:40

Jag har precis sett filmen. Alltid lika kul med “hemma film” laugh.gif Men slutar den mitt en gipp? Eller har jag inte fått ner allt? Har prova två gånger, men det är samma..

• Knatte

Gäst
    20 maj, 2005 vid 21:30

Nope!
    Filmen slutar med en misslyckad Spock/flaka eller vad det kallas och tillhörande plask. Du skall ha eftertext med efter detta.
    Filmen skall vara ca 4.15-4,20 min lång. Då är allt med grin.gif

• tdk

Medlem
    21 maj, 2005 vid 09:38

Åfan.. Då får jag ladda hem den igen då..

• gurra1978

Medlem
    21 maj, 2005 vid 10:03
  • Knatte

Gäst
    21 maj, 2005 vid 10:24

Du har ju lyckats fastna i en del filmsekvenser och det ser ju ut som det nya Gun seglet funkade bra wink.gif
    Denna gången lyckades du, till och med riktigt hyggligt med att undvika undervattenpirar osv. tongue.gif wink.gif

• tdk

Medlem
    21 maj, 2005 vid 12:35

Haha!! Tack för den du!! Jo, seglet känns bra! Provade mer uthal igår. tror nästen det belv ännu bättre! wink.gif Hoppas bara dom håller..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En Film från Björlanda den 17:e Maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.