Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › En Film från Björlanda den 17:e Maj
-
En Film från Björlanda den 17:e Maj
Publicerad av Knatte på 20 maj, 2005 vid 12:18Nu har jag klippt ihop en liten film från i onsdags i Björlanda Kile.
Ingen direkt actionfilm, utan en helt vanligt dag på brädan. Det finns väl än och annan surfare som bör känna igen sigHämta filmen från Gurra snabba lina : High speed
Filmen heter: Knatte_Bjorlanda kile_17 Maj
tdk svarade 19 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Eh, har aldrig varigt inne på den nya FTPn.. Känner mig dum, men hur fan gör man??? “klicka på miniatyrbilden för att ladda ner”?? vilken jävla bild?? Kan man få en idiotr beskrivning?? Jaja, drar å surfar nu!
-
Klicka på bilden så får du en film som inte startar. Höger klicka sedan på länken “start this item in external..” ngt, spara mål som osv.
Sedan är det bara att vänta ett par timmar på nedladdningen…. -
Knatte
Gäst20 maj, 2005 vid 14:01
Svar till:
Klicka på bilden så får du en film som inte startar. Höger klicka sedan på länken “start this item in external..” ngt, spara mål som osv
[/ QUOTE ]
Min webläsare hänger sig precis innan jag försöker välja en external webbläsare..
Tips och ideer varför detta händer -
Aha, nu fattar jag! Go surf idag med förästen! Ta å fixa till rören nu knatte!
-
Knatte
Gäst20 maj, 2005 vid 20:23Lyckades du att se filmen??
Finns ingen som önskar “fixade för” mer än jag
Men samtidigt blåser det ju varje dag nu för tiden, när jag inte kan surfa… -
Jag har precis sett filmen. Alltid lika kul med “hemma film” Men slutar den mitt en gipp? Eller har jag inte fått ner allt? Har prova två gånger, men det är samma..
-
Knatte
Gäst20 maj, 2005 vid 21:30Nope!
Filmen slutar med en misslyckad Spock/flaka eller vad det kallas och tillhörande plask. Du skall ha eftertext med efter detta.
Filmen skall vara ca 4.15-4,20 min lång. Då är allt med -
Knatte
Gäst21 maj, 2005 vid 10:24Du har ju lyckats fastna i en del filmsekvenser och det ser ju ut som det nya Gun seglet funkade bra
Denna gången lyckades du, till och med riktigt hyggligt med att undvika undervattenpirar osv. -
Haha!! Tack för den du!! Jo, seglet känns bra! Provade mer uthal igår. tror nästen det belv ännu bättre! Hoppas bara dom håller..
Logga in för att svara.