Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › En foto-förhandsvisning…
-
En foto-förhandsvisning…
Publicerad av s på 20 februari, 2006 vid 11:22Yo!
Jag har äntligen sorterat 1500 bilder från vår Mauiresa i mars, april. Och jag har valt ut ca.150st och redigerat ett 50-tal.
Kolla in på en förhandsvinsing i fotogalleriet
Det kommer många fler vindsurfingbilder men också lite lifestyle (mest för de som var där då).Ett exempel på rippande på Hookipa under PWA tävlingen: Jason Polakow tweakar!
Det kommer mer inom kort. Nu har jag fått upp farten i photoshop :cool2:
Och nu har jag även en ny kamera så nu kommer jag börja mata massa bilder på alla resor och surfdagar :laugh:/Staffan
jester svarade 18 år, 11 månader sedan 10 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
En alternativ beskärning och redigering av bilden kommer här
-
Ola_P wrote:Grymt!
Fast kan du inte göra dig av med dina frames?Klarar inte din Meck-Mac frames, eller? :cool2:
/S..
-
Kolla på skillnaden på Kaulis och Matts bakåtloopar!
Liknande förhållanden men Kauli ser ut att bända runt den medan Matt flyger!Jag tyckte att Matt blev orättvist utdömd i tävlingen, han var helt klart stabilare, mer varierad och hade högre fart och höjd än tex Kauli. Jag har för mig att de möttes i semi. Men tyvärr dömdes Kaulis flaka på vågen högre än Matts rena ridning och höga bakåtar. Kauli fjuttade fram och tillbaka på vågen för att ta fart till airials medan Matt fläskade på i feta bottensvängar och snygga toppsvängar och airials. Och Alex Aguera som satt brevid oss var riktigt förbannad för Kaulis freestylestil i vågorna. Det var nog tur att Kauli sedan blev slagen av Josh Angulo som hade lite mer klassisk stil, annars hade Alex gott loss på domartornet! 😀
/Staffan
-
Macen har inte några problem med sånt, det är jag som har det.. 😉
Frames är generellt sett en dålig lösning av flera olika skäl… Istället för att bli alltför långranding så.. http://www.karlcore.com/articles/article.php?id=2
(måste du använda frames så rekommenderas xframes) -
Ola_P wrote:Macen har inte några problem med sånt, det är jag som har det.. 😉
Frames är generellt sett en dålig lösning av flera olika skäl… Istället för att bli alltför långranding så.. http://www.karlcore.com/articles/article.php?id=2
(måste du använda frames så rekommenderas xframes)“Why Ola P are bad?”
Fattar inget… 😉Men om vi nu skall skippa framesen så måste vi ju göra en PHP sida för att uppnå samma syfte. Och det har vi försökt med i tre år nu men aldrig lyckats… Jag kan väl avslöja att vi inte lagt ner så där jättemycket energi i det mer än att vi pratat om det efter surf som något vi “borde göra någon dag…” :smirk:
Den dagen då du slipper frames kommer Ola… Jag lovar att den kommer, men du kommer få vänta lääääänge!/Staffan
-
Aaahhhh. Så härligt att få dreggla lite över alla flickors Sean igen…. Saknar honom efter våra heta dejter på Maui.
…OK, det var schyssta surfbilder också… Kom ut med resten nu!
-
haha, att göra om det med php includes går ju på en kvart + rensa ur nuvarande html sidor lite… Den snyggaste lösningen hade ju dock varit wordpress.. 😉
Håller själv på att jobba på en mall till wordpress. -
Ola_P wrote:haha, att göra om det med php includes går ju på en kvart + rensa ur nuvarande html sidor lite… Den snyggaste lösningen hade ju dock varit wordpress.. 😉
Håller själv på att jobba på en mall till wordpress.Men du kan ju för fan inte ens göra mallar i Wörd!
/adde
-
Ola_P wrote:haha, att göra om det med php includes går ju på en kvart + rensa ur nuvarande html sidor lite… Den snyggaste lösningen hade ju dock varit wordpress.. 😉
Håller själv på att jobba på en mall till wordpress.WORD!
Om du lär mig PHP på en kvart så lovar jag att ramarna kommer förvinna inom överskådlig framtid… OK? 😉
/Staffan
-
Annektera Ola P till surfdagboken, vettja, och gör honom till webbansvarig. Så kan Staffan vara prylskriveriansvarig och Mattias väderansvarig.
Edit: Om han inte vill annekteras, kan ni prova med expropriering.
-
Deal.
Knackar du html varje gång du uppdaterar den som det är nu?
Men du kan ju för fan inte ens göra mallar i Wörd!
Word är djävulens verk.
Logga in för att svara.