Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing En h…tes väntan

• En h…tes väntan

Publicerad av haegga på 10 september, 2005 vid 19:31

Beställde en 201:a från Expansys, har väntat på den i 4 s…ans veckor nu, vi har haft Västvind på uppåt 20m/s två gånger nu på ett kortare tag, tänkte ni skulle få nån rapport från Sundsvall innan isen lägger sig, f…n …. mad.gif

haegga svarade 19 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • marden

Medlem
    10 september, 2005 vid 19:53

precis som jag misstänkte att det blåste hårdare och oftare innan man skaffa gps.

• jester

Medlem
    10 september, 2005 vid 20:43

Surt! Och isen kommer i slutet av september, eller? wink.gif

Kul med speedtokar i riktiga Norrland oxå(för mig är allt ovanför Vättern Norrland)

• rabbit

Medlem
    10 september, 2005 vid 21:49

Allt ovanför dalälven är Norrland.
    Allt under dalälven är skåne…

• jester

Medlem
    10 september, 2005 vid 22:13

Svar till:

Allt ovanför dalälven är Norrland.
    Allt under dalälven är skåne…

[/ QUOTE ]

O var faen ligger dalälven??? :S

• mangans

Medlem
    10 september, 2005 vid 22:39

Svar till:

O var faen ligger dalälven??? :S

[/ QUOTE ]

I norrland enligt dig, mellan norrland och skåne enligt rabbit… Om jag förstod er rätt… confused.gif

• rabbit

Medlem
    11 september, 2005 vid 04:36

Njaa.. Dalälven är väl snarare att betrakta såsom varande (i?) ”limbo” (och då menar jag inte den där pinnen som folk i mexico dansar under efter att dom druckit för mycket sprit) utan snarare ”limbo” på ett gammal-religiöst sätt, även om kyrkan inte riktigt vill veta av uttrycket.

Dvs mellan himmelen, Norrland, och helvetet, skåne, men ej tillhörande någon av de två distinkta regionerna.
    cool.gif

• imported_macts

Medlem
    11 september, 2005 vid 07:33

Hägga, har ni några schyssta plattvattenställen uppe i lappland? Om ni har det så kanske man skulle lasta bilen och komma upp nån gång.

• haegga

Medlem
    13 september, 2005 vid 10:46

På västvind har vi ett ställe som är mycket bra, ett grundområde med 30-40cm djup ut till en fyr stoppar vågorna och ingenting som stör vinden, jag ska skicka nån bild sedan.
    Klart du ska komma upp om du har möjlighet, jag tror att det bara är 150 mil från dig och hit… wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing En h…tes väntan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.