Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › En h…tes väntan
-
En h…tes väntan
Publicerad av haegga på 10 september, 2005 vid 19:31Beställde en 201:a från Expansys, har väntat på den i 4 s…ans veckor nu, vi har haft Västvind på uppåt 20m/s två gånger nu på ett kortare tag, tänkte ni skulle få nån rapport från Sundsvall innan isen lägger sig, f…n ….
haegga svarade 19 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
precis som jag misstänkte att det blåste hårdare och oftare innan man skaffa gps.
-
Surt! Och isen kommer i slutet av september, eller?
Kul med speedtokar i riktiga Norrland oxå(för mig är allt ovanför Vättern Norrland)
-
Allt ovanför dalälven är Norrland.
Allt under dalälven är skåne… -
Svar till:
Allt ovanför dalälven är Norrland.
Allt under dalälven är skåne…[/ QUOTE ]
O var faen ligger dalälven??? :S
-
Svar till:
O var faen ligger dalälven??? :S
[/ QUOTE ]
I norrland enligt dig, mellan norrland och skåne enligt rabbit… Om jag förstod er rätt…
-
Njaa.. Dalälven är väl snarare att betrakta såsom varande (i?) ”limbo” (och då menar jag inte den där pinnen som folk i mexico dansar under efter att dom druckit för mycket sprit) utan snarare ”limbo” på ett gammal-religiöst sätt, även om kyrkan inte riktigt vill veta av uttrycket.
Dvs mellan himmelen, Norrland, och helvetet, skåne, men ej tillhörande någon av de två distinkta regionerna.
-
Hägga, har ni några schyssta plattvattenställen uppe i lappland? Om ni har det så kanske man skulle lasta bilen och komma upp nån gång.
-
På västvind har vi ett ställe som är mycket bra, ett grundområde med 30-40cm djup ut till en fyr stoppar vågorna och ingenting som stör vinden, jag ska skicka nån bild sedan.
Klart du ska komma upp om du har möjlighet, jag tror att det bara är 150 mil från dig och hit…
Logga in för att svara.