Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En handfull tecken på att man haft en heldag på Haga…

• rasmus_w

Medlem
    25 juli, 2007 vid 11:37

En detalj i sammanhanget är väl vattnets salthalt. I alla fall påstod folk det på Gran Canaria när jag var där -93. Ju saltare vatten, desto mjukare blir huden och det ökar risken att få rejäla skavsår. Samma sak om man har solskyddsmedel på hndflatorna, det mjukar också upp huden. I kallt sötvatten har jag aldrig nånsin fått skavsår, med toköverriggad 3.5-segling på gran canaria var händerna och fötterna i princip helt skinnflådda efter en vecka så jag fick ta en seglingsfri vecka medan händerna läkte.

• speedkenta

Medlem
    25 juli, 2007 vid 21:21

@Rasmus_W 399599 wrote:

Kan väl inte bli många öwc:are kvar om du tipsar alla om att sluta surfa och skaffa tjej istället…

Vilken planet är du ifrån
    Så tjejer surfar inte (SUCK)
    Istället för att bara sitta framför datorn och tycka om allt
    Träna dina händer.
    För annars få du väl skavsår på fingertopparna av alla inlägg du gör

• rasmus_w

Medlem
    25 juli, 2007 vid 22:02

@Speedkenta 400192 wrote:

Vilken planet är du ifrån
    Så tjejer surfar inte (SUCK)
    Istället för att bara sitta framför datorn och tycka om allt
    Träna dina händer.
    För annars få du väl skavsår på fingertopparna av alla inlägg du gör

Var påstod jag att tjejer inte surfar? “sluta surfa och skaffa tjej” ser jag inte som att påstå det i alla fall.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En handfull tecken på att man haft en heldag på Haga…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.