Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En helt vanlig lördag 2007…

• manno

Medlem
    8 december, 2007 vid 14:21

Jag körde som ett jävla f*tt k*k *llon…

men det var 4.7 och inte för kallt..

• rrd

Medlem
    8 december, 2007 vid 15:47

Riktigt bra surf m 5,3/85 l FW på em från 13.30 i viken, fullt tryck.
    Solen kom fram o lite fina vågor. Vinden vred upp mot väst. Premiär för Dakinehandskarna, dom är verkligen bra.

• gurra1978

Medlem
    8 december, 2007 vid 15:56
    RRD;433243 wrote:
    Riktigt bra surf m 5,3/85 l FW på em från 13.30 i viken, fullt tryck.
    Solen kom fram o lite fina vågor. Vinden vred upp mot väst. Premiär för Dakinehandskarna, dom är verkligen bra.

Jag åkte ner och kollade igen senare och såg att det var mer vind då. Kul för dig med tanke på att du hade 85 l som störst :laugh:

Imorgon kanske man kan få köra lite igen sen ser det riktigt jävla dött ut, i en hel vecka. Kanske nästa lördag :smirk:

• safesurfer

Medlem
    8 december, 2007 vid 17:14

Måste blåst mycket mer i varberg låg på 7-8m/s kl14 i åsa, knappt värt att köra 6,4m2 så jag åkte hem igen.

• jeppepeppe

Medlem
    9 december, 2007 vid 11:06

Typiskt att nästa vecka ser kass ut nu när man har varit sänkt av en förkylning i två veckor… 🙁

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En helt vanlig lördag 2007…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.