Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En liten film från WCPE-parken

• En liten film från WCPE-parken

Publicerad av petting_4 på 10 augusti, 2010 vid 17:23

Min första film, så kom gärna med lite konstruktiv kritik!

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=XHlpQY9WDUU&feature=player_embedded”]YouTube- ‪The perfect spot2 – Copy.avi‬‎[/ame]

emil-2 svarade 14 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • skate_1_boy

Gäst
    10 augusti, 2010 vid 18:35

Ser ut att vara ett schysst ställe, gött med lite film, bra jobbat, men skippa specialeffekterna, särskilt de svartvita var riktigt fula…

• nicke-l

Medlem
    11 augusti, 2010 vid 08:38

Fan va fint! inget att klaga på 😀 ta med mig nästa gång! ^^

• wcpe

Medlem
    11 augusti, 2010 vid 11:11

Gött att se!

Det jag tänkte på var att kanske är det en bra ide med stativ. Känns behagligare att titta på samtidigt som du då kan hnga med i åkningen bättre.

Samuel

WCPE.se

• pjoter

Medlem
    11 augusti, 2010 vid 13:11

mmmm… vill dit å leka igen! Den slidern är fin som snus, precis en sån vill jag ha i habo.

• wakenils

Medlem
    11 augusti, 2010 vid 22:04

bra ladd! nära på front2blind ju!

om filmen, använd stativ, dra ner på effekter, korta ner klipp som det inte händer nåt i, undvik att filma i motljus om det inte är för effektens skull, kom nära för mer action, mjukare ljudtoningar när verkligt ljud ska vara med

alltid kul när det levereras lite film från svea!

• emil-2

Medlem
    12 augusti, 2010 vid 14:00

Har lyckats landa Front2blind några gånger, men inte lyckats med det där rackarns hantaget 😉
    Det är för övrigt jäkligt kul att åka kabel !!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En liten film från WCPE-parken

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.