Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › En liten film från WCPE-parken
-
En liten film från WCPE-parken
Publicerad av petting_4 på 10 augusti, 2010 vid 17:23Min första film, så kom gärna med lite konstruktiv kritik!
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=XHlpQY9WDUU&feature=player_embedded”]YouTube- The perfect spot2 – Copy.avi[/ame]
emil-2 svarade 14 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
skate_1_boy
Gäst10 augusti, 2010 vid 18:35Ser ut att vara ett schysst ställe, gött med lite film, bra jobbat, men skippa specialeffekterna, särskilt de svartvita var riktigt fula…
-
Fan va fint! inget att klaga på 😀 ta med mig nästa gång! ^^
-
Gött att se!
Det jag tänkte på var att kanske är det en bra ide med stativ. Känns behagligare att titta på samtidigt som du då kan hnga med i åkningen bättre.
Samuel
WCPE.se
-
mmmm… vill dit å leka igen! Den slidern är fin som snus, precis en sån vill jag ha i habo.
-
bra ladd! nära på front2blind ju!
om filmen, använd stativ, dra ner på effekter, korta ner klipp som det inte händer nåt i, undvik att filma i motljus om det inte är för effektens skull, kom nära för mer action, mjukare ljudtoningar när verkligt ljud ska vara med
alltid kul när det levereras lite film från svea!
-
Har lyckats landa Front2blind några gånger, men inte lyckats med det där rackarns hantaget 😉
Det är för övrigt jäkligt kul att åka kabel !!
Logga in för att svara.