Senaste nytt Forums Övriga Off Topic en liten historia om två tuppar

• en liten historia om två tuppar

Publicerad av niklas82 på 13 december, 2005 vid 20:48

här kommer den.. lite språkövning för några.. (jonaish du behöver inte läsa längre)

A farmer rears twenty-five young hens and one old cock. As he feels that the old cock could no longer handle his job efficiently, the farmer bought one young cock from the market.

Old cock to Young cock : “Welcome to join me, we will work together towards productivity.

Young cock : What ya mean? As far as I know, you are old and should be retired.

Old cock : Young boy, there are twenty-five hens here, can’t I help you with some?

Young cock : No! Not even one, all of them will be mine.

Old cock : In this case, I shall challenge you to a competition and if I win you shall allow me to have one hen and if I loose you will have all.

Young cock : O.K. What kind of competition?

Old cock : 50 meter run. >From here to that t! ree. But due to my age, I hope you allow me to start off the first 10 meters.

Young cock : No problem ! We will compete tomorrow morning.

Confidently, the following morning, the Young cock allows the Old cock to start off and when the Old cock crosses the 10 meters mark the Young cock chases him with all his might.

Soon enough, he was behind the Old cock back in a matter of seconds. Suddenly, Bang! ….. before he could overtake the old cock, he was shot dead by the farmer, who cursed, “What the hell ! This is the fifth GAY chicken I’ve bought this week !”

jonaish svarade 19 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • jonaish

Medlem
    13 december, 2005 vid 21:23

jo ja vill Niklas82 år gammal grin.gif

för er dom inte orkar läsa skiten på Engelska så testa ja mitt nya översättningsprogram……

(allt är kanske inte 100% rätt men det går) grin.gif

En bonde fostrar 25 unga hönor, och gammal man reser upp. Som kunde han känselförnimmelser, som de gammala reser upp, ej längre behandla hans jobb effektivt, bonden som köptes en som var ung, reser upp från marknadsföra.

Gammalt resa upp till ungt reser upp: ”Välkommet att sammanfoga mig, skar vi arbete tillsammans in mot produktivitet.

Ungt resa upp: Vilket yamedel? Så långt, som jag vet, är bör du gammal och avgås.

Gammalt resa upp: Den unga pojken, där är 25 hönor här, kan inte mig hjälper dig med något?

Ungt resa upp: Nr.! Inte ens skar en, alla dem är min.

Gammalt resa upp: I detta fall utmanar jag dig till en konkurrens, och, om jag segrar, låter du mig ha en höna, och, om jag lossar, skar du har alla.

Ungt resa upp: O.K. Vilken sort av konkurrens?

Gammalt resa upp: 50 räkneverk körning. 22#>From här till den t! ree. Men tack vare den min åldern, hoppas jag dig låter mig starta av de första 10 räkneverken.

Ungt resa upp: Inget problem! Vi skar konkurrerar i morgon morning.

Säkert efter morningen, reser upp det ungt låter det gammalt reser upp för att starta av och när de gammala reser upp, korsar de 10 räkneverken markerar det ungt reser upp jakter som han med allt his might.

Snart nog, var han bak det gammalt reser upp tillbaka i en materia av sekunder. Plötsligt smäll! ….., för han kunde overtake det gammalt, resa upp, honom sköts dead av bonden, som förbannade, ”vad helvetet! Denna är den femte BÖGhönan som jag har köpt denna vecka!”,

översättningsprogram är SYSTRAN

det som inte har ändrats i texten till svenska är FELSTAVAT och inget annat

• niklas82

Medlem
    13 december, 2005 vid 21:43

Svar till:

jo ja vill Niklas82 år gammal grin.gif

för er dom inte orkar läsa skiten på Engelska så testa ja mitt nya översättningsprogram……

(allt är kanske inte 100% rätt men det går) grin.gif

En bonde fostrar 25 unga hönor, och gammal man reser upp. Som kunde han känselförnimmelser, som de gammala reser upp, ej längre behandla hans jobb effektivt, bonden som köptes en som var ung, reser upp från marknadsföra.

Gammalt resa upp till ungt reser upp: ”Välkommet att sammanfoga mig, skar vi arbete tillsammans in mot produktivitet.

Ungt resa upp: Vilket yamedel? Så långt, som jag vet, är bör du gammal och avgås.

Gammalt resa upp: Den unga pojken, där är 25 hönor här, kan inte mig hjälper dig med något?

Ungt resa upp: Nr.! Inte ens skar en, alla dem är min.

Gammalt resa upp: I detta fall utmanar jag dig till en konkurrens, och, om jag segrar, låter du mig ha en höna, och, om jag lossar, skar du har alla.

Ungt resa upp: O.K. Vilken sort av konkurrens?

Gammalt resa upp: 50 räkneverk körning. 22#>From här till den t! ree. Men tack vare den min åldern, hoppas jag dig låter mig starta av de första 10 räkneverken.

Ungt resa upp: Inget problem! Vi skar konkurrerar i morgon morning.

Säkert efter morningen, reser upp det ungt låter det gammalt reser upp för att starta av och när de gammala reser upp, korsar de 10 räkneverken markerar det ungt reser upp jakter som han med allt his might.

Snart nog, var han bak det gammalt reser upp tillbaka i en materia av sekunder. Plötsligt smäll! ….., för han kunde overtake det gammalt, resa upp, honom sköts dead av bonden, som förbannade, ”vad helvetet! Denna är den femte BÖGhönan som jag har köpt denna vecka!”,

[/ QUOTE ]

du är juh fan helt jävla lost….. rätt så ristigt översättnings program du hittat… hhaahahahaha fy fan va tragiskt

• henke201

Medlem
    13 december, 2005 vid 21:52

Måste hålla med om att de va en riktigt bra översättning jonaish bjöd på där grin.gif Funkar det lika bra från Svenska – Engelska eller hur gör du med skolarbete som skall in på Engelska?
    Tacksam för svar blush.gif

• jonaish

Medlem
    14 december, 2005 vid 13:52

japp det är så vi gör med engelska läxan grin.gif

det finns till jäkligt många språk alltifrån kinesiska till svenska… grin.gif

det är lite dåligt för der översätter precis ordagrant så det är förför det suger lite men det går ju att fixa har fler program som fixar det lite bättre grin.gif

nikke picke jag tror nog att du har något program som fixar rim å skit…komigen nu vi vill veta va det är för det är väll inte du som har skrivit de rimen på de andra inlägget confused.gif grin.gif

• _alexander

Medlem
    14 december, 2005 vid 15:58

detta kanske förklarar din ig triumf i engelska på sista tiden ooo.gif

• niklas82

Medlem
    14 december, 2005 vid 16:04

du ditt program gör juh inte ett grammatiskt rätt waht so effo.. grin.gif

men gött att du “tror” att det är rätt

• jonaish

Medlem
    15 december, 2005 vid 07:14

Ja vet att det inte är 100% rätt

• zoolander

Medlem
    15 december, 2005 vid 09:13

Svar till:

, honom sköts dead av bonden,

[/ QUOTE ]

hahaha.. ja allvarligt talat jonaish.. e du mongolojd eller ngt.. ingen jävel kan väl va så dum..hehehehe

• curry

Medlem
    15 december, 2005 vid 11:01

han ÄR inte på riktigt…..det går inte!!!!

• jonaish

Medlem
    15 december, 2005 vid 13:49

Svar till:

han ÄR inte på riktigt…..det går inte!!!!

[/ QUOTE ]

jasså inte confused.gif grin.gif

• niklas82

Medlem
    15 december, 2005 vid 15:45

haha denna text fick jag som PM av jonaish :

Nicke
    “HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAAAAAA……..

DU är så jävla ägd mannen “

jag är rätt ägd juh….. smirk.gif

• gogga

Medlem
    15 december, 2005 vid 15:58

killen har på väldigt kort tid lyckats bli en legend

• jonaish

Medlem
    15 december, 2005 vid 16:03

Du nikke jag hoppas att du inte tog det på allvar..

men man vet ju aldrig hur du tänker grin.gif

• niklas82

Medlem
    15 december, 2005 vid 17:50

tsss

• jonaish

Medlem
    15 december, 2005 vid 17:55

Vaaaaaaaaa…….. grin.gif grin.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic en liten historia om två tuppar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.