Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › En Liten Kul Film
-
Grymt!!! ser fram emot fler rullar med fläskigare förhållanden…
-
Jag är imponerad att bilden inte känns skakig.
Hur har ni löst det?
Har kameran någon form av stabiliseringsfunkton eller har ni löst det med något intelligent redigeringprogram?
Eller är det så att ni surfar mjukt o stabilt?
/Magnus -
Svar till:
Jag är imponerad att bilden inte känns skakig.
Hur har ni löst det?
Har kameran någon form av stabiliseringsfunkton eller har ni löst det med något intelligent redigeringprogram?
Eller är det så att ni surfar mjukt o stabilt?
/Magnus[/ QUOTE ]
Japp.. Det är jag som är STABIL…. (nu väntar jag med spänning på ett inlägg av surfslusken)….
Nej men seriöst så är det nog för at kameran sitter på huvud och förmodligen absorberar dom värsta skakningarna… Sedan kan man konstatera att det är grymt jobbigt att surfa runt med kameran.. Man kan inte riktigt slappna av..
Hur som helst kul att ni gillar klippet. Vi får hoppas på lite bättre förhållande ås det blir lite mera vågor och fart…
-
Hmm.. ja visst e du STABIL Frippe. Men jag tror t o m Lasses mamma skulle vara stabil om hon “surfade” längst in i viken i Läjet bland skvalpet med din buk på magen och en kamera på ryggen.
-
Hjälp, hur gör man för att titta? Vad skriver man för username och password i rutan??????
-
Jag har hämtat hem senaste Media Player men ser ändå filmen nästan som en seris stillbilder! Vad saknas?
/Håkan -
Datorkapacitet?
Riktigt fin film hörni, bitte blåsen sie bitte JETZT!! /D
-
Svar till:
Jag har hämtat hem senaste Media Player men ser ändå filmen nästan som en seris stillbilder! Vad saknas?
/Håkan[/ QUOTE ]
Sitter du på en gammal 286:a ??
-
Nae 286 är det väl inte, men det är en ca 3 år gammal laptop, den kanske har ett simpelt grafikkort? Dock funkar ju de flesta andra filmer som man får länkar till här på konfen.
/Håkan -
Ladda hem VLC player, klart bästa programmet, klarar allt.
Logga in för att svara.