Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En liten solskens historia

• En liten solskens historia

Publicerad av drakglenn på 1 oktober, 2004 vid 06:23

Måste få tacka Henrik på Swell (Naish) smile.gif

Efter det som hände med min Naish C30 mast var inställningen att aldrig mer i livet köpa en Nasih mast, men tanken på att masten max var använd 5-10 ggr irriterade mig, nä gott folk ett klart garanti fall tog sin början.

Då den förra importören samt butiken jag köpt masten gått i konkurs stod mitt hopp till den nya importören Swell

Efter ett trevligt samtal med Henrik Fahlén lovade han mig att han skulle ta upp ärendet med Naish på Hawaii.
    Sagt & gjort skickades en händelsebeskrivning, foto samt kvitto, efter någon vecka kom det ett svar…….. dessvärre ett negativt sådant frown.gif, tyvärr förstår jag dem, inte lätt för dem att avgöra vad som är garanti eller åverkan:(

Henrik som levererade budskapet verkade ändå sympatisera med mig och lovade en fet rabatt vid köp av ny valfi mast……..den rabatten visade sig vara FEEEEET ! smile.gif

Det tog väl någon sekund eller två tills jag bestämde mig för en Naish Firestick 400 C100 (Powerex),
    behöver jag tala om att den ligger bredvid sängen hemma grin.gif

//Glenn – som vill tacka för ett trevligt bemötande och välkomnar en till trevlig surfshopp i vårt land. smile.gif

lars_k svarade 20 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • nordgren

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 06:32

Härligt! Sådant där kommer ju helt klart att påverka en nästa gång man ska köpa bräda eller segel.
    Skoj med schyssta handlare som är service minded.

Respect till swell

• skywalker

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 07:26

Kundvård i allra högsta grad. Grattis ! smile.gif

• lars_k

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 09:09

Gött Glenn! Jag har en likadan mast. Grymt skön =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En liten solskens historia

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.