Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En liten varning att inte hoppa…

• stebe

Medlem
    17 maj, 2005 vid 13:52

Ser ju ut som ÄHå loggan på den röde o den svarte

• davids

Medlem
    17 maj, 2005 vid 15:46

Snyggaste och coolast hjälmen (som även fyller sina praktiska funktioner) är Capix Wakecap som bla Maurico Abreu kör med. Hade den i alperna i vintras och körde skidor med, lätt fräshast, billigast och coolast..

• maccan

Medlem
    17 maj, 2005 vid 16:20

Wakecap verkade trevlig
    Hittar man den i Sverige någonstanns?

• burt

Medlem
    17 maj, 2005 vid 18:49

Ruggigt bra med hjälm förstås….men den skyddar nog inte 100% vid såna bryta-nackenkrascher på grunt vatten…ta det lugnt när det är grunt är mitt tips…inte värt att bli förlamad eller kolavippen! Rock on!

• roland

Medlem
    18 maj, 2005 vid 10:54

Gjorde en fin grej i måndags! efter att krachat kiten å drivit in till standen fick jag upp den igen börja åka ut igen möter en nybörjare som står still vänder med en kiteloop transition börjar åka tillbaka igen åker på en kraftig vindby har inte snurat upp linnorna igen börjar med det men snurrar bara ett ock ett halvt varv tillbaka drar i fel lina. Földen blir upp i luften å en ny kite loop fasten nu landar jag i en dm vatten på rygg i en djävla fart.

• brickan

Medlem
    18 maj, 2005 vid 11:06

Hur lyckas du landa me huvudet neråt?
    Om man inte lopar kiten och håller i bomen så brukar i alla fall jag slå i underkroppen om det är grunt oftast höfter eller röven.
    Hjälm ska jag fasen köpa om inte annat för att jag har en förmåga att slå bomen i huvudet känns jävligt dummt när man slår sig själv grin.gif
    Vad är en transistion?

• zoolander

Medlem
    18 maj, 2005 vid 11:30

ett omöjligt trix.. typ som att vända men man hoppar istället.. prova att dra upp kiten i powerzon snabbt som fan när du vänder!

• gogga

Medlem
    18 maj, 2005 vid 11:52

Svar till:

jag har en förmåga att slå bomen i huvudet känns jävligt dummt när man slår sig själv grin.gif

[/ QUOTE ]

Välkommen till gänget!
    Jag fick en helvetes smäll av bommen rakt på ögonbrynet.
    lätt hjärnskakning och en schysst bula.

Tror ludde har en bild på det…

• luuddee

Medlem
    18 maj, 2005 vid 12:14

javisst har jag det laddar upp när ja komemr hem .

• zoolander

Medlem
    18 maj, 2005 vid 12:17

vaffan kan det inte öka lite för????

• luuddee

Medlem
    18 maj, 2005 vid 12:18

fan det blåser väl jag tycker det blåser iaf.

• stebe

Medlem
    18 maj, 2005 vid 13:17

Bom-läpp har jag åkt på nån gång.. inga roliga grejor det heller

• annas

Medlem
    18 maj, 2005 vid 15:24

Svar till:

Hur lyckas du landa me huvudet neråt?

[/ QUOTE ]
    alla unhooked trick där man e uppochner kraschar iallafall jag alltid huvud först och många uh kiteloops och säkert en massa andra trick..

• luuddee

Medlem
    18 maj, 2005 vid 15:30

här e den

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En liten varning att inte hoppa…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.