Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › En ny stjärna är född!
-
En ny stjärna är född!
Publicerad av jpeter på 9 december, 2003 vid 19:34andi_j svarade 20 år, 8 månader sedan 12 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Ni behöver ingen backup singer till ert band? Här är ju en kille som är redo!
-
SKRATTA NI BARA, VÄNTA TILL NÄR JAG ÄR HÖGST PÅ MTV-LISTAN O TJÄNAR MILJONERS!
INTE ROLIGT -
Sorry Ian .förresten! jag var nere på en gbg-trip och träffade en tjej från fiskebäck. Självklart frågade jag om hon kände till några surfare. hon nämnde nån Ian med jättelångt blont hår. är det du eller?
-
hahaha.. vilken fjortånårsflickkedröm! när släpper han sin nya singel… who lift us up where….. ?
-
fan va gött att han spelat in allt med sin webbkamera…
han har bara vridigt den lite grann..jag gillar dansen.. plus hans överkast är hett som fan och planchen på dörren (hund) är väl för söt…
-
Möögar han sej i början eller ?
står juh ffffffff
och så håller han sej för näsan -
vad har vi sakt om person angerp här på steffo hahaahah lol
-
ok då, jag erkänner att det inte är jag men när jag blir stor så!
Asså du menar att det finns en tjej som vet vad jag heter (och vågar erkänna det) grymmt!
Jepp det är jag som är ian med långt hår, fast klippt nu så då är det väl inte långt längre. Jag brukade ta hand om tjejnybörjare på månddagsseglingar i somras (alla kunniga surftjejer ville ju ut på vattnet själva ) så det kan nog vara någon av dem.Förresten, var det en gammal eller ogammal?
jaja.. tillbaka till läxboken -
nja, hon hade nog aldrig surfat. hette nog jennifer ungefär. ca 17bast. blond.
-
vet inte om man känner någon sådan.
kanske bara är alla rykten om mina underbara enhandskastfall som gör mig känd över stan =)
Logga in för att svara.