Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › En ny surfare till världen!
-
@Militären 442504 wrote:
Grattis danneman. har på ett sätt varit kul att följa din resa först via filmen från förra året och sedan dra till el yaque själv för att uppleva allt och träffa båda dig och co. vem kunde ana att danne skulle bli en ansvarsful far då? 😛 inte jag i alla fall hehehe….all lycka till dig och din familj.
Kan inte annat än hålla med 😀 Grattis!
-
:o… Nu kan du surfa ännu mer. Pappa ledighet !
Gjorde min far med mig.. Drog till Apelviken i några veckor ^^
-
Har planerat in pappa ledighet nästa vinter i El Yaque så klart..
-
@DanneMan 442772 wrote:
Har planerat in pappa ledighet nästa vinter i El Yaque så klart..
Jo men så är det, så länge dom suger bröstgrädden så är vi fäder helt perifiera figurer, så passa på att surfa järnet närmsta året. Sedan kommer du få grymt dåligt samvete varje fin sommardag det blåser kuling om du dristas åka till Varberg i 5 timmar. Eftersom den lille ser dig som gud själv och därmed saknar dig varje minut. Men efter bara 6-7 år så börjar han inte märka att du är borta en halv dag, och vipps så har du dina 50 dagar på vattnet igen! Och du är ju ung, och Apleviken är ju kvar, så det är bara att hänga i!
-
@andersbq 442798 wrote:
Jo men så är det, så länge dom suger bröstgrädden så är vi fäder helt perifiera figurer, så passa på att surfa järnet närmsta året. Sedan kommer du få grymt dåligt samvete varje fin sommardag det blåser kuling om du dristas åka till Varberg i 5 timmar. Eftersom den lille ser dig som gud själv och därmed saknar dig varje minut. Men efter bara 6-7 år så börjar han inte märka att du är borta en halv dag, och vipps så har du dina 50 dagar på vattnet igen! Och du är ju ung, och Apleviken är ju kvar, så det är bara att hänga i!
Den där är mitt i prick!!
Grattis Danne ta hant om Anton!!
Logga in för att svara.