Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › En perfekt sommar för surfing!?!
-
En perfekt sommar för surfing!?!
Publicerad av jpeter på 25 augusti, 2002 vid 19:30Enligt Christer Ostbåge har det varit en perfekt sommar för surfing! Det är var det dummaste jag hört.
calle_b svarade 22 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Och så förväxlar dom Dunken och Robby! Men Anders syntes ju 0.5 s. Annars bra reportage tycker jag, snygga bilder!
-
För kitesurfing har den väll varit bra…..
Fast vad giver det mig 😉 -
Jaha så missade man det… Nån som sparade och kan ftp:a upp reportaget?
-
Japp. Jag capturade reportaget. Gjorde dock en miss och tappade några sek mitt i. Patetiskt av textaren som kallade honom ”Robin”…Samt att han ”dominerade sporten totalt” samtidigt som man ser dunkan lyfta en pokal (och Bringdal i bakgrunden).
Fan det såg ut att blåsa en hel del nere i skåne. Såg en surfare skymta förbi.
Lägger upp klippet så snart tomten får igång sin ftp. -
Christer Ostbåge ja, det är väl han som inte kan se skillnad på en bra mellantid och en glassstrut.
Johan
-
Måste säga att det har varit den bästa sommaren på länge. Surfbart hur många dagar som helst.
Men det beror ju på var man bor så klart.
Hade jag seglat i går så hade jag kört i en vecka i sträck!!!
Mitt största segel är 6,7 så tro inte jag kör formula.
/Marcus -
Tevligt! Var bor du??????????????????????????????????????
Mycket intresserad av att få lite vind….. milt utryckt…. tro mej. Ska iof. inte klaga. Side-offshore Danmark med 1 m glasvågor som rullade in….En dag men ändå, sen blev det sideshore. Skulle bara dagit me mej 5.8:an och 4.0:an på trippen… (tänkte bara försöka pigga upp mej lite, ursäkta skrytet
)
Ha d gott! FY FAAAAAAAN VAD JAG VILL VINDSURFA!!!!!!!!!!!!!!
Logga in för att svara.