Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › En stor Pyro skräpandes?
-
En stor Pyro skräpandes?
Publicerad av radikalle_ på 25 januari, 2005 vid 16:52Det här är ett long shot, men det skadar ju inte å försöka: E de nån som vill byta sin XXL Pyro mot min XL Pyro. Nån som har en annan listig lösning på mitt problem?
(Hade dom f.ö. inte lite annorlunda storlekstabeller för bara ett tag sen? )
/Kalleradikalle_ svarade 20 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Jag e 189 och enligt deras nya tabeller räcker en XL upp till 186 om jag inte minns fel. Visst funkar en XL, men man vill ju kunna krypa ihop det där sista när man kör handlepass mellan benen
-
Svar till:
XXL e fan stooooort
[/ QUOTE ]
det största om aj itne minns fel..
-
Svar till:
XXL e fan stooooort
[/ QUOTE ]
Jo men dom tänker väl som alla andra smarta desajnare att om man är stor på höjden så e man rund som en boll???!!!
*Bitter*
-
Svar till:
Jo men dom tänker väl som alla andra smarta desajnare att om man är stor på höjden så e man rund som en boll???!!!
*Bitter*
[/ QUOTE ]
Men pyron ar faktiskt lugn… man slapper ju bara ut luften sen sitter den som en gummikeps!
Jag har XXL men ar ju smal som ett spik..dock 190cm lang…
-
Finns faktisk XXXL !
Vi har sålt några sådana.
Det är rätt som Henrik säger, den sitter som gjuten när man släppt ut luften! Det är längden som är viktig (och kanske färgen för vissa)!
-
Svar till:
Svar till:
*Bitter*
[/ QUOTE ]
Men pyron ar faktiskt lugn… man slapper ju bara ut luften sen sitter den som en gummikeps!
Jag har XXL men ar ju smal som ett spik..dock 190cm lang…
[/ QUOTE ]
Jamen du vet ju va jag menar. Håll med om att det hade varit schystare om den syddes normalt från början?
-
skulle dom gör en xxxl fro long peoples och en för fat peoples menar du?
-
Tja, fast hur många känner du som är över 190 och tjokka?
Men för att inte diskriminera så visst. -
En av mina elever är det… men å andra sidan: stor chans att han skulle börja kitea
-
på dykdräkter är det inte helt ovanligt med medium-tall. den e e gjort för samma magvolym som en medium men för snubbar på typ 190.. sådeså!!
Logga in för att svara.