Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › En teaser från Norra Östersjön idag…
-
Men när kommer den lilla filmen då? För oss som inte kunde hänga med betyder ju en liten filmsnutt sååååå mycket. /JB
PS: Torö hade fina vågor från soluppgång till lunch, i vart fall i kurvan och udden (ovanligt stor skillnad mot nästan platta 1a). Tidvis glasigt och platt med finfina regelbundna set).
-
@stoorfaen 716148 wrote:
Jag får typ gåshund!
Gåshud bara för att vi Norrtälje locals ska åka över i oktober och förhoppningsvis få lite vågor, en varm bastu, några kalla.. 🙂
-
Torö var rätt trevligt sönd kväll oxo. Ok för vågsegling vid 18-snåret o blev bara bättre tills någon släckte lampan.
-
-
Nåt sånt?
http://www.surfzone.se/nyheter/vindsurfing/powered-up-2/
@MacA 716239 wrote:
Dax för leverans av edit nu 😉
-
@plantan 716483 wrote:
Nåt sånt?
Se där ja! Bra film! Bra ladd!
Vilka var ni? Jag såg Kalle, men tyckte att du sa fyra bilar i filmen. -
Tackar!
Kurre och Poppo i en vällastad liten tjusig bil, Filip och Pär i en guldig privatjet, kalle i sin ultimata Volvo och jag i Konkursbygget.
@Robin 716486 wrote:
Se där ja! Bra film! Bra ladd!
Vilka var ni? Jag såg Kalle, men tyckte att du sa fyra bilar i filmen. -
Äntligen 😉
Gott ladd på den däringa öjn. Nu har vi helt plötsligt två öar i norr och två-tre i söder. Vart ska detta sluta – Baltic Hawaii?!?
Keep on exploring & teasing!@plantan 716483 wrote:
Nåt sånt?
-
Är detta vad de Balterna fått i dessa dagar också på andra sidan Östersjön?
Borde finnas bra ställen där också på denna vindriktning:) -
Det är möjligt att det funkar i helgen, om man pallar köra runt och leta lite ..
@oden031 716601 wrote:
Är detta vad de Balterna fått i dessa dagar också på andra sidan Östersjön?
Borde finnas bra ställen där också på denna vindriktning:) -
Woh! Nice! Borde definitivt finnas många ställen med potential längs den kusten. Extra plus är att Bacardi verkar sponsra det hele!
Logga in för att svara.