Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En tidig söndag

• stellan

Medlem
    17 april, 2004 vid 16:52

Ja det blev en del men ganska kass vind. Men man behöver inte stark vind för att det ska bli ett äventyr… eller hur Ozzkar. Hoppas du fått i dig något starkt så du tinat upp. ;-). Tusen tack till alla hjältar som räddade min kite idag.

• fredrik-no1

Medlem
    17 april, 2004 vid 17:18

Ingen som är sugen på Lundåkra i morgon istället. Eller ska alla dra till Parkvägen?

/Freddan

• stellan

Medlem
    17 april, 2004 vid 17:51

Jag är trött på all jävla sand – kan vi inte köra i Lundåkra…?

• ozzcarr

Medlem
    17 april, 2004 vid 17:52

Ja jag måste tacka alla som hjälpte mig idag Peter och du som körde in draken till mig! Sjukt schysst isatts!

Fy vad tråkigt det är när en styrlina går av 500 meter ut till sjöss crazy.gif , men det e lugnt, börjar få tillbaka känseln i kroppen nu! Men iallafall tack än en ggn, i dag sattes verkligen “kitare-emellan-lojaliteten” på prov och jag fick all hjälp jag behövde! Hade kunnat bli riktigt jobbigt och farligt om ingen brytt sig. Två killar valde att hjälpa mig trots att de var tvungna att knalla tillbaka på stranden en halvkilometer, slita med en blöt kite och ha allmännt skit jobbiga saker för sig, stor eloge!

Tack

• patrikol

Medlem
    17 april, 2004 vid 18:17

Härligt att höra Oscar visst ställer vi kiteare upp för varandra! Nästa gång är det ju en själv som behöver hjälp. smile.gif

• stellan

Medlem
    17 april, 2004 vid 18:26

Ja det var bra jobbat! Annars hade det varit Polen nästa. Se till att hälla i dig något styrkande ikväll så du blir stursk & moppsig. Ses imorgon

• patrikol

Medlem
    17 april, 2004 vid 18:30

Åkt på ryggskott hur kul är det? Får stå på stranden och se när ni andra njuter filma och fota lite. Så jävla typiskt det är inte min säsong i år tydligen! frown.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2004 vid 18:38

Lundåkra i morgon kl 09.30
    Mike

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2004 vid 20:29

skit i det då tråkisar, vi drar till parkvägen iaf vid typ 9
    smile.gif anna

• rambo_johnson

Medlem
    17 april, 2004 vid 20:40

anna va fan vi vill dra ner vid 11 typ ingen ide att stressa.. kanske får skjuss med Mr.Nine

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2004 vid 20:59

ja, men vi ska dra till chrilles syster vid 12… kan ni inte komma vid 10?

• rambo_johnson

Medlem
    17 april, 2004 vid 21:31

fan va ni stressar, alltid looogna er

• sidpiraya

Medlem
    17 april, 2004 vid 22:36

Jag kommer ner, satsar på att vara där vid 9.

/Michael

• ozzcarr

Medlem
    17 april, 2004 vid 23:21

pratar ni om parkvägen kan ni räkna med mig med tiiidigt!

• ozzcarr

Medlem
    17 april, 2004 vid 23:24

Jiiiseesss! Var inne och kolla på DMI nu, fan jag e där vid 06.30 imorgon! Nu börjar det ju likna nått! Puuuligt!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En tidig söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.