Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › EN TiLL RULLE FRÅN “RAMBO PRO”
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst29 september, 2004 vid 10:07e den i min mapp nu då? de va som feen
isfl e de bara att klicka här:
ftp://ftp.steffo.nu/Rambo_Productions/HAHA..eller hur! (Danne ser lite ut som bert i den scenen ) där rök blåbärssoppan o giftpinnen
Men drakisglenn, var du där o körde? för de var nån pajjas där med “mitt” segel va de du???
-
FTP:n verkar ha fel datum… filen är daterad 2003-09-29.
Go film, introt var skitsnyggt!
/adde
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst29 september, 2004 vid 10:25ao..såg de nu, men filmen heter:
VSURF iN BEERLANDA 2004 (By john-j Rambo)
adde..sen måste du tanka denna splirrans rulle oxå:
Apelviken Widescreen (by John-j Rambo)
den e från APEL..vilken datum de nu var, nyligen iallafall.
-
Svar till:
Men drakisglenn, var du där o körde? för de var nån pajjas där med “mitt” segel va de du???
[/ QUOTE ]
Nej, vi gick nog om varandra….
Jag var i Björlanda (21/9) när du troligen filmade “wide” i Apel. den 27 var du i “Beer landa” när jag hoppade med headcam i Apel…..(film kommer)Du menar att det finns en till med ett orange Nalu?!??!?
Det är ju för jä-ligt, då kan vi ju inte hålla reda på var,när & vem som seglade längre….//Glenn
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst29 september, 2004 vid 11:12spännande, ser framimot denna rulle!!!!!!!!
Så de va inte du, isfl e de skandal..
-
fet film som vanligt rambo.
nåt att göra när man hoppar på kryckor, eh? mera mera mera! -
Knatte
Gäst29 september, 2004 vid 19:47Gött! Nu har man varit med på några sekunders film också
Men det synns ju verkligen hur choppigt vattnet var.. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst29 september, 2004 vid 20:02fään va grymt
du kommer med en röd hjälm typ 2.20 in i filmen,för o vara lite exact
-
Å hur cool e int bert då?
Åter igen grymt! Sicken credit!
Ja det var ett sanslöst 1års jubeleumssurf fastna på film å allt!
Thanks man!
Nu måste jag kolla igen!
-
Knatte
Gäst30 september, 2004 vid 14:58Kliver in i handlingen efter 2.20 och försvinner ut efter 2.21 igen
Du har inga planer på att klippa ihop något mera från den dagen ? Skulle vara kul se sig själv surfa i en längre sekvens
Tema förslag: kastfall, misslyckade gippar eller bara småskutt -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst30 september, 2004 vid 15:49grejjen e den, att jag/du har nog haft oturen o inte fått en längre scen
Letade när jag gjorde filmen..men jag kan kolla igen, lite nogrannare..ett specialmade clip -
Knatte
Gäst30 september, 2004 vid 16:06Ok!
Har jag inte fastnat på rullen, så förstår jag att blir det svårt
Men skulle du hitta en liten snutt till, så är jag intresserad
Jag har precis packat upp min nyinköpta DV-kamera och hjälmkameran är förhoppningsvis på väg.
Dvs. Knatte production tar snart sina första egna stapplande steg… -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst30 september, 2004 vid 17:36har precis kollat igenom allt som jag filmade en gång till..hittade dock inget.
Blir lätt att man filmar dem man känner o vet vilka det är på vattnet, hittade några clip där du svishar förbi i motsatt riktning, men inget direkt på dej som e värt o göra nån snutt av..tyvärr.
menmenSer framimot “KanttePro” snart då
Logga in för att svara.