Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En van, en ovan!

• En van, en ovan!

Publicerad av johan_a83 på 16 juli, 2007 vid 16:58

Ska upp till varberg imorgon för några dagars kite och öl, vi är två som sticker från skånelandet en van och en ovan kiteare, nu till min fråga: vilket ställe rekomenderas att slänga upp tältet på då den ena gärna vill ha lite vågor och den andra helst plattvatten och båda vill ha närheten till stan utan att behöva köra bil. I utbyte mot ”vinnande” svar bjuds det på pilsner i morgon kvll på denna plats.

patrikol svarade 17 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • patrikol

Medlem
    16 juli, 2007 vid 17:10

@johan_a83 397676 wrote:

Ska upp till varberg imorgon för några dagars kite och öl, vi är två som sticker från skånelandet en van och en ovan kiteare, nu till min fråga: vilket ställe rekomenderas att slänga upp tältet på då den ena gärna vill ha lite vågor och den andra helst plattvatten och båda vill ha närheten till stan utan att behöva köra bil. I utbyte mot ”vinnande” svar bjuds det på pilsner i morgon kvll på denna plats.

Björkängs camping

http://www.bjorkangscamping.se/s_index.htm

Oops såg nu att ni inte ville köra bil.

Ok Varbergs kiteare var blir bäst för killarna?

• nn4an_mike

Medlem
    16 juli, 2007 vid 18:16

När ni hittar ett ställe som har plattvatten och vågor som ligger centralt, men gärna lite avsides, så får ni gärna bjuda mig på en kall och varm öl.

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2007 vid 19:04

@NN4AN_Mike 397692 wrote:

När ni hittar ett ställe som har plattvatten och vågor som ligger centralt, men gärna lite avsides, så får ni gärna bjuda mig på en kall och varm öl.

He He ville vara hjälpsam men gick bet på att hitta något sådant ställe!

Tänkte att det är nog bäst att lämna över bollen till er som bor i Varberg men det hjälper kanske inte då? 😉

He He

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA