Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › En Vikingaresa till "the country of Cheeseheads"
-
En Vikingaresa till "the country of Cheeseheads"
badjanne svarade 15 år, 1 månad sedan 18 Medlemmar · 22 Svar
-
Badjanne;583305 wrote:Här en liten artikel om min senaste resa till Holland. Det blev två tävlingar och mycket annat.
Läs och njut.Ja ibland är ju faktiskt text med bilder riktigt, riktigt< trevligt :-). Skönt att höra att "proffsen" får vandra med brädor pga av död vind....... trodde inte Ni kunde misslyckas :laugh: utan visste när man skulle kliva av.... PLUS att man har många år kvar...GÖTT mos :laugh: Nu blir det läsning av resa 2. /mac
-
Gubbar ni hinner om ni kör nu
15 October by Roger:
1. The Telstar USM will go on!
The forecasts stay good for a nice USM tomorrow.The schedule will be:
11.00h Registration
12.30h Skippersmeeting
13.00h First possible startLocation: the new Telstar Testcentrum
More info will follow via an e-mail to registered riders.
(please check your mail address in your profile as I received some mails back…) -
Badjanne;583305 wrote:Här en liten artikel om min senaste resa till Holland. Det blev två tävlingar och mycket annat.
Läs och njut.När jag läser dina reseskildringar LÄNGTAR jag till pensionen…JANNE!! Såå soft att cruisa omkring i Europa….med Brigitte och husavagnen..! Läcker taklast på fotot….!
Å så lite Asien på det..! Kanske ni drar till Fillipinerna och kör på Starboardcenter där…
Faan…jag kommer bara till Puttgarden med min plånbok. Bitter? Jag? nej då…bara svart av avund men samtidigt unnar jag såna underbara människor som ni en underbar FRItid…..!
Surf´s up.:!
Klagshamn-lover—hänkö-bus
-
Fick just ett mejl från Roger med en länk till lite fler bilder från FSM
http://www.windsurfspot.nl/verslagen/03okt09.php
Logga in för att svara.