Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing En Vikingaresa till "the country of Cheeseheads"

• macedu

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 13:40
    Badjanne;583305 wrote:
    Här en liten artikel om min senaste resa till Holland. Det blev två tävlingar och mycket annat.
    Läs och njut.

http://www.kinnas.com/files/badjanne2.pdf

Ja ibland är ju faktiskt text med bilder riktigt, riktigt< trevligt :-). Skönt att höra att "proffsen" får vandra med brädor pga av död vind....... trodde inte Ni kunde misslyckas :laugh: utan visste när man skulle kliva av.... PLUS att man har många år kvar...GÖTT mos :laugh: Nu blir det läsning av resa 2. /mac

• badjanne

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 17:27

Gubbar ni hinner om ni kör nu

15 October by Roger:

1. The Telstar USM will go on!
    The forecasts stay good for a nice USM tomorrow.

The schedule will be:
    11.00h Registration
    12.30h Skippersmeeting
    13.00h First possible start

More info will follow via an e-mail to registered riders.
    (please check your mail address in your profile as I received some mails back…)

• carl-r

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 18:21

Väldigt inspirerande reseberättelse! 🙂

• hanko

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 19:39
    Badjanne;583305 wrote:
    Här en liten artikel om min senaste resa till Holland. Det blev två tävlingar och mycket annat.
    Läs och njut.

http://www.kinnas.com/files/badjanne2.pdf

När jag läser dina reseskildringar LÄNGTAR jag till pensionen…JANNE!! Såå soft att cruisa omkring i Europa….med Brigitte och husavagnen..! Läcker taklast på fotot….!

Å så lite Asien på det..! Kanske ni drar till Fillipinerna och kör på Starboardcenter där…

Faan…jag kommer bara till Puttgarden med min plånbok. Bitter? Jag? nej då…bara svart av avund men samtidigt unnar jag såna underbara människor som ni en underbar FRItid…..!

Surf´s up.:!

Klagshamn-lover—hänkö-bus

• jps

Medlem
    17 oktober, 2009 vid 10:15

Kul berättelse. Mer sådant!

• budda

Medlem
    17 oktober, 2009 vid 18:13

Mycket trevlig läsning

• badjanne

Medlem
    17 oktober, 2009 vid 20:36

Fick just ett mejl från Roger med en länk till lite fler bilder från FSM
    http://www.windsurfspot.nl/verslagen/03okt09.php

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing En Vikingaresa till "the country of Cheeseheads"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.