Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing End of the season wasted session – Varberg

• skotten

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 05:40

@sourra 420762 wrote:

Kohagen äger. Välkommen till Sverige Skotten! Det kommer bli en upplevelse för dig att höra folk säga “R”. Försök köra släpa upp era saggiga rövar på en helg som ligger i en jämn vecka.

hahahaha awesome

djevulen jag står för pilsnern,är åxå en jävel på att skrika könsord på fyllan,tar du iså fall med dig ett gäng brädor åxå skotten?

yeah I will bring up as much different stuff as I can fit in my tiny car.

This looks like it may actually be a bit of fun lads. And we have a few chicks on already!, however I think we need more….

• snygging

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 06:19

Jag och Daniel är på Cristian så det är bara till att köra nercabat till varberg så möts vi där i en stuga där vi kan krypa ner alla tre i samma sovsäck!!! 🙂

• skotten

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 06:21

we could just get everyone there to zip them all together and put the chicks in the middle hahahaha

• snygging

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 06:22

@sourra 420762 wrote:

Kohagen äger. Välkommen till Sverige Skotten! Det kommer bli en upplevelse för dig att höra folk säga “R”. Försök köra släpa upp era saggiga rövar på en helg som ligger i en jämn vecka.

Sista helgen den här månaden är väll v43 (eller v44) jaja jag kan vilket som!

• snygging

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 06:31

@JohanW 420669 wrote:

jag e nog på tönnny.. om jag kan när de nu blir… btw ring johannes..

Det får du allt göra så att man får klämma på en havoc!!!! och Larsa jag klämmer gärna på dig!!!! eller din rev du får själv avgöra, same same!

• sourra

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 07:56

@snygging 420787 wrote:

eller din rev du får själv avgöra, same same!

Ey! Bara för att man är från norra sverige är man inte same. Jävla dansk!

• snygging

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 10:43

hehe din fyllehund jag hörde att du söp ner svinet martin så att han bara fick kitat 30min innan solen gick ner och under den tiden lyckades han trassla in sig i sin kite pga bakfylle ångest! 🙂

• nickel

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 10:59

Nice nice

• sourra

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 11:20

@snygging 420842 wrote:

hehe din fyllehund jag hörde att du söp ner svinet martin så att han bara fick kitat 30min innan solen gick ner och under den tiden lyckades han trassla in sig i sin kite pga bakfylle ångest! 🙂

Vem? Jag? Näää, det gjorde han så bra själv. =)

• gh0st

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 15:43

Jag är på helt klart!

• gonzo

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 15:51

va fan jag som sagt att jag alldrig ska passera hallandsåsen, bara för att slippa alla skåningar…
    så ska nu dom komma å invadera oss här uppe med deras bräkande.
    får bli till att köpa öronproppar….
    hehe

• skotten

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 16:39

hahahaha definately if stoffe is coming up, hahaha det e najs (med nakkegrepp)

• christian12345

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 17:12

Fan vad bra det låter!

Pierre, om vi ska dela sovsäck – vem ska då filma? Kul att se er igen i alla fall! Jag kan också både v33 och 34, men Sourra tycker ju att det ska vara jämna veckor…

Någon som vet vilka märken det kommer vara demo på? Om något saknas, så kan jag kanske ta med mig någon hifi, era eller furia om det är intresse för det. Men jag har alltså inte lust att fylla bilen med skräp om det redan kommer vara någon där med de grejorna…

Till sist:

skotten;420776 wrote:
    And we have a few chicks on already!, however I think we need more….

Med några starka kompisar till hjälp, en del god vilja, en Sourra och en rulle gaffa-tejp kan man göra underverk…

• haze

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 17:18

Jag tar med mig NAISH i så fall om skotten lovar att han provar stora pumpen 😉

• skotten

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 17:36

hehehe ok I have a supplier of beer.. 150sek a crate… 🙂 anyone want one? 24xcalsberg

Sida 2 av 11

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing End of the season wasted session – Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.