Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing End of the season wasted session – Varberg

• haze

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 18:02

Hmm let me think…

• djevulen

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 18:17

det verkar som det blir en invasion av skånska kitare,,,,,skotten har du en koll hur många ni blir?tror jag måste ringa å boka ett gäng stugor,,,tror det går in 6 st i de stugor som har dusch å toalett,vi blir även ett gäng från helsingborg och ett gäng från götet som ska sova över,ser ut som vi blir ett tjugo tal allt som allt,,,,å jag som e nykterist hur fan ska detta sluta

• haze

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 18:22

Jag vill oxå bo i Varberg då ju 😉

• djevulen

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 19:06

eftersom det verkar dyka upp mycket folk kommer det även anordnas en tävling med detta som första pris http://www.blocket.se/vi/13491489.htm?ca=3_s

• gh0st

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 19:14

Jag vill ha öl Skotten!

• haze

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 19:54

Bara sourra inte dricker. Sett han bakfull i söndags och det var ingen vacker syn…

• sourra

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 20:04

Så länge jag inte ges tillfälle att nyktra till så har vi inget problem.

• haze

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 20:05

Ahha det är det som är lösningen.. då får du väl dricka då och surfa på fyllan 😉

• svinet

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 20:47

@sourra 420850 wrote:

Vem? Jag? Näää, det gjorde han så bra själv. =)

haha jag känner mig lurad. Ni tvingade mig att uppträda svinigt och konsumera rusdryck till förbannelse…

• svinet

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 20:51

@sourra 420983 wrote:

Så länge jag inte ges tillfälle att nyktra till så har vi inget problem.

hehe instämmer! Jag är på! Kan bli jävligt sjukt!

• skotten

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 09:12

ok it will be held wither the last weekend of this month, or the first weekend of next month, so that would be the 27th and 28th of october, or the 3rd and 4th of november.

As for numbers, from what I gather, malmö = ghost, Johanw, Ludde, Stoffe, Chrstian (DK), Henkeskateren, Fia + 2 others, myself… looks like loads so far!.

• sourra

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 10:11

@skotten 421027 wrote:

ok it will be held wither the last weekend of this month, or the first weekend of next month, so that would be the 27th and 28th of october, or the 3rd and 4th of november.

Beroende på vinden då antar jag. Eller är det tärningskast som avgör när det blir?

• edorf

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 10:11

Tony “skotten” Quisling.. hooking up with guys outside of Skåne.. skandal..

• djevulen

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 12:27

@skotten 421027 wrote:

As for numbers, from what I gather, malmö = ghost, Johanw, Ludde, Stoffe, Chrstian (DK), Henkeskateren, Fia + 2 others, myself… looks like loads so far!.

okaj,,sweeet ska vi boka prel 27-28 okt???måste boka 4 eller fem stugor verkar det som,,,vi blir ca tio från gbg trakten som åxå sla slagga över så vi kan inmundiga lite alkohol-haltiga drycker,,ni som e ifrån gbg trakten,hur många e det som vill sova över?vad jag vet så är det jag,pierre,daniel,haze och två till,sen kommer det två från j-p maffian åxå,,,och sist men inte minst larsa

• patrikol

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 14:36

@skejtar_henke 420709 wrote:

Jag vill med med……pöss

Jag är också på Henke!
    Vi kan väl bo i bussen som vanligt eller så hugger vi några platser i en stuga.

Sida 3 av 11

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing End of the season wasted session – Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.