Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › End of the season wasted session – Varberg
-
djevulen;421054 wrote:okaj,,sweeet ska vi boka prel 27-28 okt???[..]
Är det möjligt att boka två helger och sedan avboka när prognosen kommer? Tänker på det där som Sourra nämner att om man har två helger så kan man ju ta den första där det blåser. Eller det kanske blir krångligt, jag vet inte.
-
Jag har i alla fall sett till att ha båda helgerna lediga. Det kommer finnas Naishkites och brädor att testa. Vi kan ju inte låta EH-snubbarna stå själva och huttra på stranden medan andra kör deras kites. Nya Thornplankan kan varmt rekommenderas. Jag har bara kört den en kort stund men tror att jag äntligen hittat en bräda värdig att ersätta min Underground.
-
Tror fan jag kommer också. Bekräftar sen. Men glöm att vi demar några kiter! Dom ska jag ha själv.
Brädor kanske jag kan tänkas låna ut, om ni hämtar dom i bilen själv.Däremot ställer jag gärna upp på att dema några öl i prispotten ifall det blir tävling.
-
Kan vara så att Ozone inte har några nyheter inför -08 heller;)
-
Lustigkurre! Jodå, men dom släppte vi redan i februari i år, många har testat ju och nu ska jag kita själv som jag aldrig får annars – för jag står på stranden och lånar ut mina grejjor hela tiden. 🙂
Men testa våra 09: or som kommer i Februari om du vill. (fast vi kallar dom 08 då det är i 2008 vi släpper dom) -
Ahha då är jag med. Visste inte att Ozone ligger ett år före alla andra på kite marknaden. Tycker de inte har så mycket annat som någon annan har. Enda jag har hört och sett är att man kan ha en stl mindre på Helixen än Ozone 😉 Fråga Nic så får du se 😉
testa 09 i feb? Då är det ju snö och då åker man skidor. UTAN kites 😉
-
jag ringer turistbyrån i morra å kollar med stugor den 27-28,kollar även om det e möjligt å fixa så vi kan ta helgen efter åxå om första helgen skiter sig
-
Jag behöver ju inte fråga, jag får ju köra med dina kites imorn! Vi kan ju byta så slipper du “hört och sett” bara. 🙂
-
@Haze 421125 wrote:
Ahha då är jag med. Visste inte att Ozone ligger ett år före alla andra på kite marknaden. Tycker de inte har så mycket annat som någon annan har. Enda jag har hört och sett är att man kan ha en stl mindre på Helixen än Ozone 😉 Fråga Nic så får du se 😉
testa 09 i feb? Då är det ju snö och då åker man skidor. UTAN kites 😉
Haha, jo det är sant att en helix kan köra om en Edge när edgen precis vattenstartat. Missade kenta att säga det 😉
Men jag förstår att det var svårt att se mig alla gånger innan när jag drog ifrån honom eftersom jag var långt uppvinds å därmed bakom ryggen på han.Härmed tror jag bestämt handsken är kastad. Det blir duell i lejet imon : ))
nic
-
hahaha the naish/ozone jesting is something EH must get in on…
In fact, I think the importers should all have a drinking competition and perform stupid stunts to determine once and for all which is the most hardcore brand…
-
@skotten 421166 wrote:
hahaha the naish/ozone jesting is something EH must get in on…
In fact, I think the importers should all have a drinking competition and perform stupid stunts to determine once and for all which is the most hardcore brand…
fan va najs att vi har krille och das habolocals i vårt lag då 😀
-
haha he is not the importer though 🙁 looks like its down to jens and I…. If haze wants to step in then I can take stoffe off the bench.. otherwise Naish instantly get eliminated…
Logga in för att svara.