Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › End of the season wasted session – Varberg
-
Nä nu ska man ta sig till Läjet då och använda den “stora” helix pumpen….
-
ooooh the big one!!! with its increased volume displacement and increases pressure capacity, it is really one of the monsters within the pump market. Easily recognised by its bright colours, this is not just “another black pump” you will be able to spot a skotte running off with it into the bushes from 200m.
Truely a tech masterpiece… I am as green with envy as the tong that falls across habo ljung, like the flowing hair of a 17 year old virgin, smiling suggestivly across a crowded room of people.
A moment alone with the helix extra large pump is like a moment where time stands still. Cant wait to see it again in varberg
-
this name calling thing started after Frode rode my bow kite…. and liked it.
time you “came out” Frode old mate…
-
nu har jag bokat prel 5st stugor a 6 pers i varje,så det e bara å komma å ta en plats,det kostar 120 kr pprs för två övernattningar,det finns dass å dusch å ett litet kök i varje stuga..http://www.turist.varberg.se/stugbyn/ jag kommer å ta med 10 flak öl för självkostnadspris
-
Fett att du fixar med öl!
Om det är någon som vill ha sprit eller vin så kan jag ta beställning och ta med från dk… Tror att det kostar lite mer än en hundring för en pava gin. -
I heard of this guy, he knows another guys brothers, sisters cousin…. and apparently he has stuff from germany that he hasnt drunk himself, so we could always get vodka and beer from him too!.
OOh getting excited, the weekend is getting closer and closer!!!
-
en liten uppdatering,,,,ölen e fixad,,,kanske Anders från la-surf åxå kommer upp å visar rewen,har även kastat iväg ett mail till matthias på LF så vi får se om han åxå kommer,,,har även snackat med dmi å beställt 12m/s å sol,det fanns många stugor lediga så det e bara å dyka upp så fixar vi sovplats till alla som tänkt söva,,,själv tänker jag bara springa runt med kallingarna på huvet å dricka öl hela helgen
-
den 26-27 med reservation helgen efter om det blir kasst med vind
-
Snyggt jobbat din Djevul! Det kan ju bli rena folkfesten om man bortser från att kitare inte är som folk.
-
har även sagt till windsurfarna att tre vithajar smitit från tropikariet i helsingborg och de e skådades senast utan för halmstad på väg norrut
Logga in för att svara.