Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › End of the season wasted session – Varberg
-
Se även till att beställa bra vindriktning för Viken eller Läjet, annars kommer danskjävlarna skojja till det och skicka stadigt 12 m/s ostligt.
-
Skotten da master…
will you take jonaish with you, soo you can dema me out to da locos up there?!?!
-
@djevulen 420659 wrote:
gytt larsa å bengt då räknar jag med att ni åxå kommer upp,jag fixar en stuga till,en stuga för “barn”och en för “vuxna”,,,,ska höra med henke å jp-gänget åxå
An another time and an another place!Skulle vara trevligt! Men hinner ej, men ni får ha det kul!Mvh Bengt N
-
we need to get the cars sorted out for the malmoe bunch soon… lets get it sorted guys….
-
last weekend this month or first weekend next month 🙂 och de är klart att du ska vara med foor faaaen.
-
Tjena Skotten….. Är kompis med Djevulen och ska upp… Har en eller två platser över i min bil!
Låt mig vet om någon vill åka med!
Henrik
0709-66 96 80 -
Den viktigaste frågan av alla, finns det mycket bra damer i Varberg och om det nu finns det, finns det någon chans att vi kommer stöta på dessa under okontollerade former, så som på lokal, i en eller annan stuga eller husbil?
-
@Matthias 422826 wrote:
Den viktigaste frågan av alla, finns det mycket bra damer i Varberg och om det nu finns det, finns det någon chans att vi kommer stöta på dessa under okontollerade former, så som på lokal, i en eller annan stuga eller husbil?
det kan nog vara den viktigaste frågan av alla då det alldeles säkert kommer vara mycket för kallt för att surfa.
-
Det blir det säkert annars får vi klä ut djevulen till tjej och turas om!
eller gå in till centrum och svettas på ett disko! -
Jag har en tom sittplats i min bil, men om någon ska åka där så måste vi ha surfgrejerna i någon annan bil för jag har inget bagageutrymme.
-
åk tåg alla så ni verkligen kommer samtidig å invaderar
hade vart fint å se när ni lassar på alla surf prylar på tåget hehe -
gonzo;422843 wrote:åk tåg alla så ni verkligen kommer samtidig å invaderar
hade vart fint å se när ni lassar på alla surf prylar på tåget hehemmm dii ä riktigt najs, S-hamn – Malmö ca 2h typ med 3bagar å 1bräda =)
ååå då har man bara tagit upp ca 5platser..
-
nu är ölen inköpt,nu hoppas vi bara vädergudarna är med oss,,,det är även någon sorts holabalo i varberg samma helg så det kommer nog vara mycket lössläppta damer ute på stan,,och kanske lite pojkar till dig sourra så du slipper dela sovsäck med “snygging”
Logga in för att svara.