Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing End of the season wasted session – Varberg

• gonzo

Medlem
    22 oktober, 2007 vid 20:04

det börjar se lite bättre ut inför helgen nu så fortsätt med vinddansen

• wakenils

Medlem
    22 oktober, 2007 vid 21:18

Dags att koordinera danserna lite tror jag, ena stunden är det SSO 8ms sen 2ms o nu helt plötsligt VSV 7ms
    Verkar iaf inte som någon dansar regndanser och det får ju ses som positivt! Fortsätt dansa =)

• christian12345

Medlem
    22 oktober, 2007 vid 21:21

Hoppar som fan här.

• sourra

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 08:25

Keep on dancing, det börjar se fett ut!!! Perfekta läjetvindar i nuläget.
    http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=89

• haze

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 08:41

Fan jag har ju bokat upp mig på lördag ju:( Måste ske en ändring på detta nu….

• djevulen

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 14:53

dansar åxå som fan,,problemet är om det blir nästa helg så är nog ölen uppdrucken

• sourra

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 15:41

Nu får ni fan lugna er med dansandet. Det börjar vankas rött

Jävuln, hur är läget på stugfronten? Hur många fulla stugor är det hittills?

• djevulen

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 15:46

jag har bokat 6 st stugor,enligt turistbyrån var alla stugor lediga,de har ett 30talet stugor,men jag tror att fyra bäddars stugorna inte har dusch å toalett,tror att det finns 20 6bäddars stugor

• skotten

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 04:49

hows it looking?? Looks like all the old skool guys are planning a competition on the sunday.. would be cool to do friday night with beer, sat with riding, sat night with beer and sunday with competition..

a whole bunch of us on a roadtrip kiteboard weekend… hahaha its great being a guy!.

• sourra

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 18:19

Det vore ju sugigt om ni åkte up och inte fick smaka läjets finest.

• skotten

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 20:27

what ya think sourra?? should we wait until the next again weekend?? you guys know the spot better than us.

• sourra

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 21:17

Ptja, håller wg-prognosen i sig kan det bli fint på söndag men då snackar ni ju om att åka till Halmstad.

• skotten

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 21:21

ahh it would be nice to watch the old skool guys in Halmstad, but I aint coming all the way up just to look at sam getting all aggressive, you all know how he is.

I know the weekend after seems to be working for everyone except Ludde.

• jonaish

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 07:40
    skotten;424385 wrote:
    ahh

I know the weekend after seems to be working for everyone.

let’s doit

• djevulen

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 12:50

det ser rätt schysst ut iallafall på söndag,,,när dyker mina skåningar upp??jag åker från gbg vid 12 tiden så jag e nog på plats vid 13 tiden,det hade varit sketbra om så många som möjligt kommer innan 18 tiden så vi kan plocka ut stugorna innan de stänger på turistbyrån,ska kolla nu om de har öppet på lördag men det tror jag
    m
    Mathias 0706-973460

Sida 9 av 11

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing End of the season wasted session – Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.