Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Erfarenhet??
-
Erfarenhet??
Publicerad av anders_hoffman på 24 september, 2002 vid 16:15Jag har fått ett erbjudande att köpa två brädor en Bic rock and roll och en tiga fire, nån som har någon erfarenhet av dessa brädor och vad jag ska betala för dem.
tacksam för svar.
calle_b svarade 22 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Hej!
Bick Rock är den jag vet mest om, tror de slutade tillverkas 92-93 om inte tidigare. Tigan är nog ännu äldre. Du ska inte betala mycket för dessa, under 1000-lappen tycker jag. Är de nyare så kanske lite mer, men bicen i allafall är från tidigt 90-tal och tigan troligen mitten på 80-talet.
Linus
-
upptäckte att det stod rock and roll… den är från mitten av åttiotalet. Du ska inte betala mycket för dessa, inte ens 500 för båda tycker jag…
-
Tycker killen som säljer dem ska vara glad om han kan skänka bort dem. Inte för att vara taskig men frö en 1000 lapp kan du ju köpa brädor från 95.
-
vad jag ska betala är inget problem, jag undrar hur dom är rent surfmässigt
-
Jag skulle inte satsa så tok-hårt på dessa brädor, utan istället hålla i slantarna o sikta på nyare grejer, och sen kolla på en bräda som du skulle ha skoj på. Hur brädorna är surfmässigt får nån annan svara på, men dock så gissar jag på att det är lite halvt som halvt, jag menar dom gjordes trots allt för ett tag sen…
Så lägg en slant till på nåt som du utvecklas och kan ösa gärnet på.ha d gott o lycka till
Logga in för att svara.