Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing erfarenheter av vindsurfing.se master!?

• erfarenheter av vindsurfing.se master!?

Publicerad av anonym-anvandare på 5 oktober, 2004 vid 07:19

Någon eller några med erfarenheter av dessa billiga master. Priset är ju klart lockande för en nybörjare. Den mast jag har i tanke är 430 kontrol 30. Vad tror vi kan detta vara något för 1100pix!
    Hepp

tropic svarade 20 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 07:29

I princip ingen erfarenhet av dessa billiga master, men jag anser nog att masten är den enskilt viktigaste delen i en rigg. Ska man pruta någonstans, satsa på ett segel som är ett eller två år gammalt istället för att pruta på masten. Då blir helheten bättre. Ett nytt fint segel med en skitmast kommer inte att funka speciellt bra. Ett något äldre segel med en bra mast kommer fungera finfint!

• hjeltman

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 08:45

Jag köpte en 460 30% av vindsurfing.se när min gamla gick av, och hade ont om pengar. Det första jag jag tänkte på när jag packade upp masten var att finishen var bra mycket bättre än på dom flesta mastar jag varit och petat på innan. På min mast märker man knappt att det är en skarv när man satt ihop delarna.
    Hittills är jag mycket nöjd med masten, fast jag ångrar lite att jag inte köpte en med lite mer kol i.

• tropic

Medlem
    5 oktober, 2004 vid 08:59

Har ingen egen erfarenhet av dem, men enligt flera andra ska de vara riktigt bra. Jag tror mastena tom vunnit ett par utmærkelser!

/PE

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing erfarenheter av vindsurfing.se master!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.