Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Estländarna rippar
-
Estländarna rippar
Publicerad av endy på 2 januari, 2004 vid 08:20Kolla in våra vänner i öst, feta filmer från boysen i estland
http://www.teamvosa.ee/main/index.php?abstract=10111styret svarade 21 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
vi hade nån estländsk surfare över på haga en rätt lång period i sommras. antingen är priserna jävligt låga där eller så var hanen riktig jävla brat, skulle tro på det sistnämnda, med tanke på hans utrustning.
killen seglade nog fan mer vid stenarna än mej, det vill säja inte lite.kul att man har sån pissdator så man inte kan se filmerna. HELLVETE!
-
De e nog de stora gruskornen han tänker på
På tal om estland, det ligger ju rätt nära och hela östsidan av östersjön är ju full av sandstränder. Har nån här varit över och kan uttala sig om förhållandena på olika ställen? Det är ju synnerligen attraktiva priser där också
(både mat, sprit, öernattning etc. Vad sägs om en Fanatic Skate 100 för 17490 Estländska kronor? 0.585 är kursen. Alltså lite över 10 papp. surfhouse.ee säljer förra årets för 13990, =8200SEK)
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst2 januari, 2004 vid 13:44sidan funkar inte för mig?…
-
Dom var ett helt gäng duktiga surfare vid Haga från Estland.
Dom hade en blond brud med sig som man bara kan sitta och drömma om kalla vinternätter.
Dom baltiska staterna har subpriser från tillverkarna för att få igång sporten där.
Tänk hur mycket 10 papp är för en Estländare. -
JOHN_J_RAMBO
Gäst2 januari, 2004 vid 17:13nu funkar den!
Grymma movisar
sattsas friskt!
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst2 januari, 2004 vid 17:33hehe..en snubbe pajjade 2 mastfötter, på samma ställe
”Pinlock” mastfot?..eller det står pinlock på den..silvrig..
någon som vet?..
WARNiNG!!! -
Jo norths förlängare är ju inte de allra bästa…
Får se om den nya är något bättre -
JOHN_J_RAMBO
Gäst2 januari, 2004 vid 23:33hö!
har ju North själv ju
,haha!! får la hoppas inte mina e lika kassa då
-
eller så säger du som de e rambo lille. du kör inte tillräklit hardcore för å lyckas crasha en förlängare.
hur fan lyckas man me de förästen?
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst2 januari, 2004 vid 23:47va!?
Menar du att jag inte e hardcore, sista gången dina surfprylar låg på/i min bil påväg ner till varberg.haha..nä, om du vill att jag skall erkänna så e jag inte lika hardcore some dessa Estländare, fan va dem satsa o crasha
Grymma movisar!!
har du sätt clipsen Nicke.S?????????? -
fan också. där sa ja nått dumt igen. klart du e hardcore rambo. *fan va ja längtar tills ja har körkort, då kan man va hur kaxig som hällst*
sett klippen. grymma ju. switchstanse frammåt försöken e fan svåra å slå i hardcorehet
-
det ligger en gammal skuthamn rakt utanför klubbhuset som ahr skördat mången freestylefenor.
-
du något in i den grave vad det satsas, snacka om inspiration!!! jag ska trycka hem ponchen före framåten, hähä!!!!
/frille fralle -
Och där fanns ju klippet jag letat efter så länge!
freestyle on ice! http://freestyle.motroonik.ee/emv/1.avi
Logga in för att svara.