Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Ett nice video redigeringspogram till mac ?

• Ett nice video redigeringspogram till mac ?

Posted by mickec on 27 december, 2009 at 17:11

Jag har testat imovie 08 det va ej något vidare. Har fixat imovie hd 06 det verkar var bättre, men när jag lägger in filmen i programmet blir det bara svart det går att spela upp men är svart och inget ljud. Filen är en .avi , jag testa konventera den till .mov då funka det men det blev mycket dåligare kvalitet.

Någon som vet vad problemet är ? eller vet något nice program helst inte för svårt

cabrinharules replied 14 years, 7 months ago 3 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • bizonoxe

Member
    27 december, 2009 at 18:07

Du iMovie 08 var en sådan katastrof och fick så mycket dålig kritik. Apple har gjort iMovie 09 sjuttiogånger bättre. Ja, jag fick iMovie 08 med min dator och ca 2veckor efter detta kom iMovie 09 som piskade 08 så hårt att jag faktiskt tankade 09 (med bensin) från diverse hemsidor/bensinmackar.
    Jag lovar 09 är mycket bättre, annars finns lite mer avancerade Final Cut Express.

Lycka till.

• mickec

Member
    28 december, 2009 at 14:45

Okej ska testa få tag i det ! men vet du om de programet stödjer .avi ?

• bizonoxe

Member
    28 december, 2009 at 14:56

läs här! Jag är inte helt säker på hur allt funkar, brukar endast importera direkt från kamera.
    http://discussions.info.apple.com/message.jspa?messageID=9068276

• cabrinharules

Member
    3 maj, 2010 at 20:10

Adobe Premier är bäst! eller Sony Vegas. Allt annat är segt, buggigt, eller så saknas det något verktyg medans man redigerar filmen. I dessa 2 ovan finns allt, dessutom arbetar de snabbt! Pinnacle skall man inte äns tänka på längre. Sedan AVID och Pinnacle gått ihop så har båda blivit sämre! Segare programvaror får man leta efter.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Ett nice video redigeringspogram till mac ?

You must be logged in to create new discussions.