Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ett tips – unvik att handla kites av ‘Honkster’

  • Ett tips – unvik att handla kites av ‘Honkster’

    Publicerad av hankypanky99 på 8 september, 2010 vid 13:40

    Tjing!

    En till en början trevlig kille som senare visade sig vara fullkomligt oseriös och som inte drog sig det minsta för att bryta överenskommelsen vi hade…

    Jag hoppas innerligt att han är den enda ‘liraren’ av den kalibern här inne som jag behöver springa på när jag är ute på shoppingtur…

    Vet inte om detta är rätt forum för den här typen av information men jag tycker trots allt att det rätt att lyfta fram personer som bryter muntliga avtal med total arrogans…

    /Henke

    tobbelindholm svarade 14 år sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • haze

    Medlem
    8 september, 2010 vid 13:46

    Finns alltid två sidor av en historia. Så få höra din så får vi höra hans senare.

    Vad har han gjort som är så illa? Jag har gjort affärer med han och då har det alltid funkat bra.

  • waimeadude

    Medlem
    8 september, 2010 vid 20:43

    Jepp alltid bra att veta, en polare till mig kollar efter prylar nu.
    Men visst de finns alltid två sidor av varje historia.

    Jag har sålt några grejor och jag tycker de e viktigt med lite Aloha också.
    Mer sånt så blir alla lite gladare.

  • mangsta

    Medlem
    9 september, 2010 vid 07:57

    En deal är en deal, risigt o bryta överenskommelser!

  • Kjello

    Gäst
    9 september, 2010 vid 08:27
    hankypanky99;630204 wrote:
    Tjing!
    /Henke

    Märkligt allt nu, råkade se dina över 10miljoner Aloha mm sedan Aug 2010
    Kanske felet är dina över 4 miljarder inlägg på en månad.
    Eller ha ha hack.

    Främling

    Reg.datum: Aug 2010
    Inlägg: 4 294 967 295
    Aloha Power: 10737419 reputation_pos.gif

  • acemattias

    Medlem
    10 september, 2010 vid 10:45

    Word,

    Skulle definitivt tveka till att göra en deal med,

    Kjello;630303 wrote:
    Främling

    Reg.datum: Aug 2010
    Inlägg: 4 294 967 295
    Aloha Power: 10737419 reputation_pos.gif

    och skulle jag lägga märke till detta efter en överenskomelse skulle jag överväga att dra mig ur.:eek:

  • honkster

    Medlem
    22 september, 2010 vid 12:27

    Tjenix!

    Hemska Honkster här! :shocked:

    Jag fick tips att det var ngn som hade skrivit här och haft synpunkter på en affär som inte blivit av. Då jag inte besöker surfzone mer än när jag lägger ut annonser ( en gång per år) så har jag inte kunnat svara förens nu.

    Hankypanky har rätt i att jag drog mig ur affären, inget snack om det.
    Vi hade pratat om att han skulle köpa vår Swb 8 IDS, vi skulle göra klart affären inom kort. Jag hade dock inte riktigt förankrat detta med min sambo som då, utan min vetskap, hade planerat en tjejresa till Varberg. Hon bad mig vänta att sälja kiten tills efter att resan var klar.

    Jag kontaktade Hankypanky direkt när jag fått reda på detta, efter att vi pratat om affären och meddelande situationen.

    Hankypanky hade ingen förståelse alls för detta om vi skiljdes åt. Jag hade kunnat sålt kiten till honom efter resan med det var inget som efterfrågades.

    Nu har ni hört min story, hoppas det blev lite klarhet i historien.

    Till hankypanky: så hoppas jag att du hittade grejjer och att du får en grym surfhöst!

    Over And Out//

    Horrible Honkster

  • haze

    Medlem
    22 september, 2010 vid 12:34

    Visste att man kunde lita på dig Honkster. Har ju gjort affär med dig och då har det gått bra så….

  • tobbelindholm

    Medlem
    22 september, 2010 vid 16:17

    förstår kanske besvikelsen av att affären inte blev av men tycker det är fel att svartmåla varandra i forat för en sån sak..

  • honkster

    Medlem
    23 september, 2010 vid 08:50

    Jag förstår att han blev besviken. Men hoppas nu att han fick tag i bra grejjer och att vi kan gå vidare!

    Trevlig höst!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ett tips – unvik att handla kites av ‘Honkster’

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.