Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Evaluated Ranking 2010 Swe

• bjornen

Medlem
    14 december, 2010 vid 16:18

Gjorde en skärmdump annars ser nog bara guldmedlemmarna den länken.

• swe117

Medlem
    14 december, 2010 vid 19:39
    Mattias J;642127 wrote:
    http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=evaluatedrankings&Year1=2010&countryID1=233&Gender1=0&Tab=1&WeightClass1=0&AgeClass1=0&SpeedType1=0

Är det någon som har järnkoll exakt på hur detta funkar? Vad jag förstår, så är det en ranking som räknas ut av hur man står sig mot samtliga speedare som seglat den dagen. Man får därefter poäng beroende på hur man står sig i totalrankingen. Inte helt oväntat ligger Hans K och J vd H i topp i världen, så därför fick det bli Sverige 😀

Man får poäng beroende på sin placering per månad i världsrankingen, du kan ju kolla in dig själv tex 😉 Och Grattis förresten! :laugh: Det gäller alltså att skaffa schysta placeringar varje månad, det räcker med en per månad.

http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=user&eval=Speed_Avg&uid=1990&year=2010

• andersbq

Medlem
    14 december, 2010 vid 20:04

Även om den tjocka damen ännu inte börjat sjunga, så måste jag nog ta av mig den sk Frigolithatten, för så många poäng går inte att ta in i december, inte ens i södra Australien. Grattis Mattias!

• tobhed

Medlem
    14 december, 2010 vid 20:08

Jag slog Uffe, det är allt som räknas för mig 🙂

• swe117

Medlem
    14 december, 2010 vid 21:14
    andersbq;642172 wrote:
    Även om den tjocka damen ännu inte börjat sjunga, så måste jag nog ta av mig den sk Frigolithatten, för så många poäng går inte att ta in i december, inte ens i södra Australien. Grattis Mattias!

Ja säg inte det.. än.. Får du till en hygglig runda i Aussieland, kan du nog faktiskt hamna överst i år oxå. Dvs om inte MJ kör med torrdräkt här hemma eller nåt, vi har 2 veckor kvar på året:wink:

• swe117

Medlem
    14 december, 2010 vid 21:17
    tobhed;642175 wrote:
    Jag slog Uffe, det är allt som räknas för mig 🙂

Jaja, kär påg e du ju:wink:
    Grattis, mate:santa:

• andersbq

Medlem
    14 december, 2010 vid 21:22

Tror tyvärr inte det, för man får ungefär lika många poäng per månad som man har gubbar efter sig. 400 man lär inte posta tider i december om man säger så… Men Surfan är ju inom räckhåll!

PS förra året så slog Uffe Tobbe.

• swe117

Medlem
    14 december, 2010 vid 21:33

Ja du har rätt, ja mannen med stort D riskerar nog tappa en placering.

Själv tycker jag att den lokala rankingen är mycket mera intressant, eller hur Tobias:grin:

• mattias-j

Medlem
    15 december, 2010 vid 07:11

Tack Uffe, jag misstänkte att det hade något med månader att göra. Det är ju 12 möjligheter till poäng, och helst ska man ju inte ha någon nolla. Alltså har man poängmöjligheter för varje nolla man spräcker. Detta är ett jäkligt kul system! Triggar att komma ut i januari alltså, för att försöka behålla titeln nästa år också :laugh:.

BQ, är du i Australien nu? Svin i såna fall! Vart på den stora ö-kontineneten är du?
    Södra är ju ganska brett :wink:…..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Evaluated Ranking 2010 Swe

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.