• hengo

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 07:46

Du tjänar in att slippa tiden på typ en halvtimmes kiteande, i och med att du slipper bodydraga tillbaks till brädjäveln hela tiden

• erika

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 10:00

kop slingshots wakeboots!!, hur skona somhelt o svinlatt att satta pa sig, dom har snorning sa nar man snor upp dom e de jattelatt att satta pa sig dom, o nar man drar at hart sitter dom bra, brukar ha 39 i skor o har 39 i wakebootsen=perfekt!!

http://buyslingshotsports.com/wake/2008_wake_boots_pbfloyd.htm

• ziik

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 10:42

lurar på d2or faktiskt…

• neven

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 11:36

Ja, dom ser schyssta ut. Jag vet inte varför riktigt bara, men jag är inte nån jättefan av closed-toe…

• ziik

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 11:44

mögel…

Dom asen torkar ju aldrig! Annars gillar jag det, snowboardkänsla…

• erika

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 16:27

slingshotsen moglar inte for dom har en innersko man kan ta ut som ett par snowbardskor nar man ska torka dom!!!

• ninoh

Medlem
    20 augusti, 2008 vid 22:00

vad är fördelarna med closed toe igentligen, förutom att det borde bli varmare på höst/vinter. är inte risken stor att man fuckar tårna, speciellt om man inte snörat åt toktight om man landar hårt?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.