Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing exocet 2005 wave/slalom brädor: finns redan nu!

• endy

Medlem
    27 maj, 2004 vid 08:35

Ahh ser shyssta ut, börjar få till grafiken oxå tongue.gif
    Ska bli intressant och se vad för freestyle skapelse de kan komma med….

• tobba

Medlem
    27 maj, 2004 vid 11:56

Har dom så lite att göra så dom är klara med nästa års brädor ett år för tidigt. Budget grejjor.

• watertouch

Medlem
    27 maj, 2004 vid 12:10

Hehe, det där me årsmodeller är ju rätt knäppt egentligen.. Släpp skiten när det är färdigt istället å kalla det för vad som helst..

• endy

Medlem
    27 maj, 2004 vid 12:40

De flesta brädor för nästa års säsong brukar komma aug/sept så är det varje år, jag tycker det borde vara med årsbetonat blir ju sån hets på prylbyte och prisfall annars tongue.gif

• go_catch_a_wave

Medlem
    27 maj, 2004 vid 15:49

Du måste vara en såndär poser…

• aerial-arnie

Medlem
    27 maj, 2004 vid 15:54

Vem bryr sig… 2005, 2004 eller what ever, så länge utvecklingen går framåt och brädorna är bättre igen än förra årets finns det JU inget att klaga på.

Jag undrar vad för skräp du seglar med? Säkert något ”tyskt-mainstream” som alla ska ha… eller?

aloha

• gurra1978

Medlem
    27 maj, 2004 vid 16:33

De var riktigt snygga brädor det där. Det verkar skönt med så korta också men väger de inte lite väl mycket för att vara så små?

Min AHD 257 cm lång och 86 liter väger ju bara 6 kg. Deras motsvarighet som är kortare väger 0,8 kg mer.

• ola_p

Medlem
    27 maj, 2004 vid 16:39

Ser klart läckra ut, men håller med om att det verkar lite tunga…

• aggrosurf

Medlem
    27 maj, 2004 vid 16:44

Vem vet dom kanske håller..

• lars_k

Medlem
    27 maj, 2004 vid 16:47

Breda brädor har större total yta och därmed mer laminat och vikt. Att de är lite kapade i nosen reducerar inte vikten så mkt.
    Detta är vad jag tror…

• ola_p

Medlem
    27 maj, 2004 vid 17:11

Förmodligen, men en bräda som inte bär mer än 5.3 känns som den borde väga mindre, bredden till trots. Men snygga är dom…

• aerial-arnie

Medlem
    28 maj, 2004 vid 09:10

hörde mig för med exocet och detta är enligt de max-vikten (det var lite otydligt om det även var med stroppar på) De påstår att hållbarheten och därmed brädans livslängd är maximal med dessa vikter, vilket är bra för konsumenten.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing exocet 2005 wave/slalom brädor: finns redan nu!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.