• oscar

Medlem
    5 december, 2008 vid 22:39

Svagt, troligen inte. Jag har kört detta till 6.2 och 8.3 och det funkar bra.

• styret

Medlem
    6 december, 2008 vid 08:47

vad är problemet? är det övervikten du är rädd för eller är det längden som bli svår? för en mast väger ju inte så mycket. nånstans mellan 1,5-3kg.
    Om du har bokat med vindsurfingutrustning och den råkar väga 21,5 kilo istället för 20 eller så så tror jag inte dom är så kinkiga, det r min erfarenhet iallafall.

Edit: Jag har flugit till sydafrika 3 gånger med surfgrejer och om man bara är villig att pröjsa den vanliga taxan för surfutrustningen så skiter dom en hel del i vikten.

• emilvikingstrand

Medlem
    6 december, 2008 vid 09:59

det är så sjukt olika beroende på vem man träffar vid check in disken. träffar man en “vikt Hitler” så vill man ju inte ge dem en möjlighet att förstöra semestern. så det är en vikt fråga. hade varit gutt att bara ta med en mast, men då krävs en sån där förlängare, frågan kvarstår.

kommer riggen bli mer sårbar vid tex en spolning med extendo?

• endy

Medlem
    6 december, 2008 vid 10:21

Hur länge ska du stanna?
    Köp en mast på plats, måste vara billigt nu med tanke på randen, sälj/byt in den när du flyger hem?!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.