Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Extrainsatt Kitesafari

• Extrainsatt Kitesafari

Publicerad av kirre på 14 oktober, 2008 vid 08:40

Det har varit en del förfrågningar angående en tur i November.

Har snackat med Anna på X-travel och hon har hittat bra flyglösningar den 18 nov, inget är bokat på båten, så varför inte.

Blir vi minst 8 man så börjar jag packa båten

Är det några som är sugna??

Ha det bäst

Kirre

kirre svarade 16 år sedan 15 Medlemmar · 45 Svar
  • 45 Svar
  • neven

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 08:45

Vad tror du om en tur från den 26:e december och typ en vecka framåt? Går det att ordna kanske? Isf tror jag vet några iaf som kan vara intresserade.

• henkeman70

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 08:59

26:e Dec och framåt – jag är oxå på då.

• kirre

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:00

@Neven 508042 wrote:

Vad tror du om en tur från den 26:e december och typ en vecka framåt? Går det att ordna kanske? Isf tror jag vet några iaf som kan vara intresserade.

Har ett par förfrågningar runt den perioden men inget konfirmerat, vi måste ha minst 8 man för att kunna ta ut båten, får ni ihop det så rockar vi då blir det ni som bestämmer avgångsdag, annars så kan jag försöka styra upp en lösning som passar alla.

Spenderade förra julen ute på öarna var grymt.

Ha det bäst

Kirre

• sourra

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:09

Make it den 27:e så vet jag två till som är på

• neven

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:16

ok. 27:e funkar också. Då är det Sourra, Lina, jag och henkeman70 som är intresserade än så länge. Skall nog gå att få ihop 8 pers. Vad kostar kalaset?

• kirre

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:19

26 eller 27, funkar att samköra dessa två datum om det inte är jätteskumma ankomst/ avgångtider men normalt sett så är dom skandinaviska flygen alla under dagtid och tror att det kommer att vara så under vinter också.

I så fall så blir det så att dom som kommer den 26 får sista dagens åkning vid mangroovy beach första dagen istället.

Allt går att lösa 😉

Har en förfrågan redan under dessa datum så måste avvakta deras svar, ska få det under dagen är det sagt. Så fort jag kan så ska jag fixa till så att det finns en tur som passar för dom flesta.

Kirre

• bennylundin

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:20

låter grymt, är det varmt & blåsigt över nyår?

• wakenils

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:28

ev är jag också sugen då, beror lite på när jag bokar resa i januari

• kirre

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:33

@bennylundin 508063 wrote:

låter grymt, är det varmt & blåsigt över nyår?

Blåsigt, Ja goda chanser till vind, även lite hårdare vindar +30 knop.

Varmt, njae dagstemp vanligen mellan 18-25 grader, massor med sol, natt temp sällan under 15 grader. Vatten tempen varierar mellan dom olika spotsen, ute i öppet hav sjunker det aldrig under 19 grader medans det kan bli lite kallare på dom spots som ligger inne i laguner eller liknande där vatten utbytet är begränsat.
    Så för att vara Nordiska mått mätt så är det OK är man miljöskadad som jag 😉 så kör man med 5mm heldräkt. Annars brukar gäster köra i bara shorts eller en shorty. Är skönt att ha en vindtät jacka när väntandes när man kommer ur vattnet dock.

Jag körde dock en natt session förra julafton i boarder shorts, så det går om man vill 😉

Kirre

• henkeh

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:39

Kan man hitta lite mer info om safarin, priser och dylikt någonstans? Är sugen på att haka på runt jul jag också!

/Henrik

• neven

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:40

Hur många får plats på båten?

• bennylundin

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:40

låter smutt, vad kostar kalast cirka ink flygresa

• kirre

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:42

@HenkeH 508070 wrote:

Kan man hitta lite mer info om safarin, priser och dylikt någonstans? Är sugen på att haka på runt jul jag också!

/Henrik

Ta kontakt med Anna på X-travel hon har all info du vill ha, tror jag 🙂

http://www.xtravel.se
    info@xtravel.se
    eller ring henne på: 08-333 669

Hon är en klippa och fixar det mesta.

Kirre

• kirre

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 09:43

@Neven 508072 wrote:

Hur många får plats på båten?

Maximalt 18 gäster ombord.

• sourra

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 10:21

7 papp för en vecka + flygresa är i saftigaste laget för ett land som Egypten.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Extrainsatt Kitesafari

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.