Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Extrem enhjuling! Udda X-sporter!
-
Extrem enhjuling! Udda X-sporter!
Publicerad av wiken på 26 augusti, 2009 vid 11:55Tjena, fotografen på Metro frågade mig om extrem enhjuling för ett fotojobb.
Om någon har tips på en utövare eller någon annan udda och fotovänlig xtremsport skriv gärna det här. Hade varit skitschysst! Kanske blir en grej på Kite. Tänk kreativt så kan ni hamna i tidningen när ni sätter nått fett trick! Hi5kitelife svarade 15 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
haha, jag tänkte faktiskt testa kite-enhjuling nångång men det rann ut i sanden. kanske borde ta tag i det igen. En sjukt hardcore sport, på gränsen till supernördigt. 🙂
-
skotten;570361 wrote:snowboard in a field behind a landrover : )
snowboard in a corn-field behind a landrover . . . det är hardcore och precist på din nivå 😀
-
Jag har köpt en monoski, den ska luftas i vinter med kite.
😀
Kommer bli extremt med mycket benbrott befarar jag! -
finns nån här i umeå som varit med i VM i shit, ser dock sjukt löjligtut, inte ens svårt och inte ett dugg extremt. Hur ska mna kunna köra snabbt liksom?
-
Kan ju aldrig vara nyttigt för familjejuvelerna att landa sådär 😮
-
hengo;570736 wrote:finns nån här i umeå som varit med i VM i shit, ser dock sjukt löjligtut, inte ens svårt och inte ett dugg extremt. Hur ska mna kunna köra snabbt liksom?
det är en artikel i stil med denna som är tanken. mer bild och mindre text. tacksam för förslag på bildvänliga ovanliga aktiviteter i skåne…
Logga in för att svara.