Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Extreme sport

• Extreme sport

Publicerad av getwet på 26 januari, 2002 vid 16:02

Hoppas ingen missat att extreme sport channel kör windsurf och kite varje torsdag kl 20.00-22.00 under hela 2002. Lär väl bli en och annan repris, men vadå…….än så länge har det varit bra. Senast en rulle från RRD med mycket S10, samt bra reportage från Kiteboard cup. För någon vecka sedan var det ett tyskt gäng (tror jag, kanske lite blandat)som filmat från Norge, Tyskland och lilla Varberg…..kleine!

janne svarade 23 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • janne

Medlem
    28 januari, 2002 vid 14:36

Hejsan..
    jag är en fråga som är mycket viktig för mig..
    hur f*n får man den kanalen?
    har canal digital, men de har inte den kanalen…

ha det..

• getwet

Medlem
    28 januari, 2002 vid 15:30

Hej Janne!
    Jag har Telia comhem med digitalbox, men det går att få den även via Telia comhem analog. Hur det är med andra operatörer vet jag ej, men kolla på hemsida om det finns någon info. Adressen till kanalen är http://www.extreme.com
    Det är en dj… bra kanal, bara extreme, inget trams…..
    Nu den 31 kör dom en jätte kväll med bara windsurf och kite
    Hälsningar Micke

• anonym-anvandare

Medlem
    28 januari, 2002 vid 17:27

Tjena, jag hade samma dilemma med UPC. Tillslut sa kom det fram att det var TV:n det var fel pa, Extreme channel sands pa nagot special nat.
    Lycka till/ Johan

• getwet

Medlem
    28 januari, 2002 vid 20:03

Du Janne, har en fråga till dig….om du har Canal Digital så måste du ju även ha en digitalbox, eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    28 januari, 2002 vid 20:11

Det stämmer bra , Canal Digital har inte det.
    Parabol är nog bäst att köpa.
    Kör hårt, 30 m/s i natt i Skåååne , temp. nu 8 grader

• anonym-anvandare

Medlem
    28 januari, 2002 vid 21:11

Med parabol och digital-mottagare finns den gratis på Astra 2 tror jag sateliten heter..

• anonym-anvandare

Medlem
    28 januari, 2002 vid 21:32

Den ingår i UPC/Chellos basutbud (men sänds på hyperbandet, men med en hyfsat modern TV skall det inte vara några problem…)

Körde de inte surfing söndagskvällar tidigare..?

• janne

Medlem
    30 januari, 2002 vid 17:18

Japp…
    jag har digitalbox då….

ha det…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA