Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Extreme sports *DELETED*

• philippos

Medlem
    6 juli, 2004 vid 12:51

Skateboard och downhill är ju extrema sporter men jag håller helt klart med om att det visas på tok för lite vindsurfing!

• hifly

Medlem
    6 juli, 2004 vid 13:54

måste säga att freeride cykling och fmx e rätt extremt men mer windndsurfing.
    ta och gå in på http://www.extreme.com och maila att ni vill ha mer windsurfing!!!! så kanske det händer nått

• emilh

Medlem
    6 juli, 2004 vid 14:24

Visst…kan iofs hålla med om att t.ex. downhill och liknande kan vara extremt men fan inte skateboarding.

/ E

• emilh

Medlem
    6 juli, 2004 vid 18:48

Så kom igen nu alla, skriv å klaga ! 😛

• sunil

Medlem
    6 juli, 2004 vid 19:09

de beror väl på var och hur man kör, man kan få de flesta sporter rätt extrema…

• mickemoose

Medlem
    6 juli, 2004 vid 19:13

så, nu har jag skrivit å klagat…faan de vore ju guld om de visades mer sånt kul! windsurfing,kitesurfing mm….:D

• sunil

Medlem
    6 juli, 2004 vid 19:15

jo de hade vart kul, men vågsurfing e de ju rätt ofta, o de kan ju va kul o kolla på i brist på annat cool.gif

• lasse_kna

Medlem
    6 juli, 2004 vid 19:48

Fram för mer surf i alla kanaler.

På tal om extremsport det finns ju extreme ironing också smirk.gif

• psycofred

Medlem
    6 juli, 2004 vid 22:00

Vet inte hur mycket ni tittar på EC, men jag tycker nog mej har sett en hel del windsurfing där. Minst ett par gånger i veckan. Helt klart mer än någon annan kanal jag sett. Men visst, lite mer skadar ju inte…

• styret

Medlem
    9 juli, 2004 vid 12:52

vafan snackar du om? är inte skateboard extremt? har du testat att droppa in i en 5meters vert med skateboard?

och jag fortsätter vidhålla, vad fan ska dom visa? det görs för lite kvalitativ surffilm för att dom ska kunna visa så mycket som vi kanske skulle vilja. hellre att dom visar nått nytt rätt sällan än samma gamla jävla rulle 5 gånger på en månad.

det är fett med gutt med skatefilm!

• emilh

Medlem
    9 juli, 2004 vid 14:17

Inlägg raderat av EmilH

• anonym-anvandare

Medlem
    9 juli, 2004 vid 16:52

om man nu skall klaga lite så kan det ju inte va så extremt i Sölvesborg med en AHD Inspiro 79……

• clemens

Medlem
    9 juli, 2004 vid 17:01

Hoho cool.gif

• emilh

Medlem
    9 juli, 2004 vid 18:21

Inlägg raderat av EmilH

• styret

Medlem
    10 juli, 2004 vid 18:18

gött att starta en kaxig tråd och kqasta skit och sen bli lack om nån kastar tillbaka.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Extreme sports *DELETED*

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.